Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag mee gamen. Het hoeft geen TITAN en i7 overkill te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in bezit van de MSI Nvidia Geforce GTX 760( GPU), een Seasonic MI2II Bronze 520W (PSU) en een HDD die ik graag mee zou willen nemen in de nieuwe PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua processor zat ik te denken aan iets zoals een Intel Core i5 4590. RAM-geheugen vind ik 8GB genoeg. Een koeler voor de CPU die hem mooi koel houd. Een moederbord natuurlijk (daar heb ik helemaal geen verstand van).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb met CPUs alleen nog maar met Intel gewerkt dus dat vind ik betrouwbaar, maar ik sta ook open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Alvast Bedankt!
Jeroen Breukel
Ik wil er graag mee gamen. Het hoeft geen TITAN en i7 overkill te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in bezit van de MSI Nvidia Geforce GTX 760( GPU), een Seasonic MI2II Bronze 520W (PSU) en een HDD die ik graag mee zou willen nemen in de nieuwe PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua processor zat ik te denken aan iets zoals een Intel Core i5 4590. RAM-geheugen vind ik 8GB genoeg. Een koeler voor de CPU die hem mooi koel houd. Een moederbord natuurlijk (daar heb ik helemaal geen verstand van).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb met CPUs alleen nog maar met Intel gewerkt dus dat vind ik betrouwbaar, maar ik sta ook open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Alvast Bedankt!
Jeroen Breukel
[ Voor 74% gewijzigd door Jeroen_13 op 01-01-2015 18:15 ]