GTA EFLC activatieproblemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Hallo,

Ik heb GTA EFLC gewonnen met een giveaway. Vandaag probeerde ik het spel te activeren via steam, maar dat lukt niet helemaal.

Ik kan de key invoeren via "producten activeren op steam" en ga dan verder met downloaden. Als de de download klaar is en ik op spelen klikt, moet ik nog online de game registreren o.i.d. Op dit punt gaat het fout. De key lijkt dan niet te bestaan (er staat the serial wasn't found in the database) en als ik handmatig alles probeer te activeren met een unlock code die je via http://activate.rockstargames.com/ moet genereren, zegt die wederom dat de key niet bestaat. Het zou een verkeerde key kunnen zijn natuurlijk, maar het lijkt erop dat degene van wie ik hem gekregen heb zeker weet dat de key niet verkeerd is.

Games voor windows werkt trouwens ook niet. Als ik dat opstart, krijg ik een melding dat er geen connectie met de server gemaakt kan worden. Ik heb wel gelezen dat de servers van games voor windows offline gaan, is dit het probleem of zou het toch nog moeten werken?

Edit: al gelukt met een herinstallatie. Had blijkbaar ook de verkeerde key gebruikt om handmatig te kunnen activeren.

[ Voor 5% gewijzigd door hoi1234 op 31-12-2014 18:38 ]