RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Heb je dat ding al eens geprobeerd te calibreren? Er zit in Windows een optie om dat te doen.
Anders kun je ook die touchmonitor aansluiten als primaire monitor.
Anders kun je ook die touchmonitor aansluiten als primaire monitor.
Heb je ook wat meer informatie over het touch screen? Merk/type/drivers (ELO/Egalax/Abontouch etc).
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Heb je je monitors ingesteld als één monitor d.m.v. bijv. Eyefinity? Dan zou het nog wel eens lastig kunnen worden...
Het is een Iiyama T2452MTS, De monitoren zijn als aparte monitoren ingesteld. Calibreren lukt niet, ik zie in Winodws 7 Configuratiescherm geen TabletPC mapje/opties. Waar zou ik m kunnen calibreren?
Als primaire monitor instellen kan ook, dat werkt inderdaad, maar ik gebruik m voor FSX Flightsimulator en dan kan ik FSX niet fullscreen draaien. In eerste instantie lukte het ook niet goed, maar dat bleek te liggen aan t feit dat ik m via HDMI had aangesloten, waarbij het Windows beeld de monitor niet geheel vulde. Helaas heeft mijn videokaart maar 1 DVI en 1 HDMI aansluiting.
Als primaire monitor instellen kan ook, dat werkt inderdaad, maar ik gebruik m voor FSX Flightsimulator en dan kan ik FSX niet fullscreen draaien. In eerste instantie lukte het ook niet goed, maar dat bleek te liggen aan t feit dat ik m via HDMI had aangesloten, waarbij het Windows beeld de monitor niet geheel vulde. Helaas heeft mijn videokaart maar 1 DVI en 1 HDMI aansluiting.
[ Voor 25% gewijzigd door flopdoc op 31-12-2014 17:09 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Dat is een kwestie van de overscan instelling aanpassen in Catalyst Control Center of Nvidia Control Panel. Maar goed, dat lost het probleem verder niet op.flopdoc schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:07:
In eerste instantie lukte het ook niet goed, maar dat bleek te liggen aan t feit dat ik m via HDMI had aangesloten, waarbij het Windows beeld de monitor niet geheel vulde.
Overscan is aangepast, nu beeldvullend. Calibreren moet ik nog uitzoeken.
Pagina: 1