Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Slechte voedingsconnector, of toch de backlight?

Pagina: 1
Acties:

• gwbuiter74
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04-2024
Hallo,

Ik heb hier een Samsung 300v3a 13 inch laptop, welke vochtschade heeft gehad, en nagenoeg niets meer deed.

Na het grondig verwijderen van oxidatie vlekken, het reinigen met alcohol, en het drogen deed hij het daarna weer. Hij loopt weer als een trein.

Nu is er een probleem ontstaan met de backlight (?) Het beeld begint te knipperen, en valt uiteindelijk na enige tijd uit.
Ik kwam tot de conclusie dat dit euvel alleen ontstaat als ik de netspanningsadapter verwijder, en hij alleen op de accu draait.

Zodra ik de adapter weer aankoppel, is het beeld er weer, en is er niets aan de hand.

Ik heb heel lang gedacht dat het probleem in de backlight zat. Nu begin ik daar toch sterk aan te twijfelen.

Is het de connector of toch een brakke backlight? Wie weet dit?

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Als de backlight het goed doet op de adapter, kan het de backlight dus niet zijn. Dan is het je accu of de verbindingen daar naar toe.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?