Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xiaomi brengt geen laptop uit;

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
http://en.miui.com/forum....id=73291&highlight=laptop

Contrary to the rumours, Xiaomi is not launching any laptop, photos and specs of which appear to have been 'leaked' and published on various websites, and subsequently here on the forum

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

http://www.theverge.com/2...-copy-the-macbook-air-yet

http://9to5mac.com/2014/1...-laptop-leak-macbook-air/

Vreemd dat "nieuws" van 2 dagen oud, wat intussen al is ontkracht alsnog een plekje op de FP krijgt.

[ Voor 51% gewijzigd door Fietsbel op 31-12-2014 13:51 ]

39

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-11 12:12
Ja dit kan je bijna geen journalistiek noemen Dimitri, je wordt hier voor betaald. Even een background check doen hoort ook bij het werk van een journalist. Ik snap dat het heel verleidelijk is nieuws waarvan iedereen zou willen dat het waar was snel op de site te krijgen, maar het is niet netjes. Geruchten verspreiden nadat deze ontkracht zijn.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39
Ik vind het inderdaad Tweakers onwaardig. Volgens mij halen jullie normaal gesproken geen artikelen weg maar in dit geval zou ik het zeker overwegen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, zelfs met de "update" is het nog steeds een domper van een artikel.

Ipv Xiaomi's statement te gebruiken, linken we naar een andere website die zelf weer linked naar Xiaomi.
Met veel gelekte producten ontkennen de fabrikanten het ook, maar dit hele nieuwsartikel is gebasseerd op een photoshop met uit de lucht gegrepen specificaties. Kortom, update het artikel VOLLEDIG ipv alleen te zeggen dat Xiaomi het ontkent. Gevalletje snel nieuws schrijven en straks snel aan de borrel?

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 31-12-2014 14:20 ]

39

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
update bij artikel geplaatst, titel correctie? Xiami reageert op geruchten van apple kloon :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dimitri mag de hele dag koffie gaan halen vandaag >:)

Om nog beter weer te geven dat dit een faal was, heb ik de inleiding aangepast en het plaatje weggehaald.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dimitri mag de hele dag koffie gaan halen vandaag >:)

Om nog beter weer te geven dat dit een faal was, heb ik de inleiding aangepast en het plaatje weggehaald.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dubbelposten is ook een fail :+

Bedankt voor het corrigeren :)

39

Pagina: 1