Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
World of warcaft spelen en office taken
Wat mag het systeem gaan kosten?
systeem moet redelijk low budget, heb niet echt een prijs in gedachten maar denk dat het rond 300 wel moet kunnen aangezien ik het eea al heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb monitor, muis, toetsenbord, videokaart GTX660TI mijn inziens voldoende voor wow en ik heb nog 8 gig ddr3 intern 1333 mhz liggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast (liefts een slag kleiner dan full atx, is dat micro of mini atx?) voeding, mobo, processor en ssd (128 gig is voldoende)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
graag intel systeem aangezien ik zelf positieve ervaringen hiermee heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst een mini atx (heb ik nog niet eerder gebouwd maar lijkt me niet anders dan normaal formaat.
Ga je overklokken?
nee, ga niet overklokken?
zelf denk ik dat dit ok is?
ik weet niet zeker of ik nog kan besparen op de processor? Het hoeft verder geen zware games te spelen, alleen warcraft.
World of warcaft spelen en office taken
Wat mag het systeem gaan kosten?
systeem moet redelijk low budget, heb niet echt een prijs in gedachten maar denk dat het rond 300 wel moet kunnen aangezien ik het eea al heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb monitor, muis, toetsenbord, videokaart GTX660TI mijn inziens voldoende voor wow en ik heb nog 8 gig ddr3 intern 1333 mhz liggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast (liefts een slag kleiner dan full atx, is dat micro of mini atx?) voeding, mobo, processor en ssd (128 gig is voldoende)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
graag intel systeem aangezien ik zelf positieve ervaringen hiermee heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst een mini atx (heb ik nog niet eerder gebouwd maar lijkt me niet anders dan normaal formaat.
Ga je overklokken?
nee, ga niet overklokken?
zelf denk ik dat dit ok is?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 57,60 | € 57,60 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 49,80 | € 49,80 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 61,01 | € 61,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 384,41 | |
ik weet niet zeker of ik nog kan besparen op de processor? Het hoeft verder geen zware games te spelen, alleen warcraft.
[ Voor 54% gewijzigd door z0rk0l op 31-12-2014 12:27 ]