Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MarloesV24
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-11-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een? hoofdtelefoon, een Hercules, Philips of een Sennheiser

Wat is je budget? 50 - 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Muziek mee te luisteren en bijvoorbeeld films mee te kijken. Thuis en onderweg.

Wat heb je zelf al gevonden? de Philips A1-PRO, Hercules HDP-DJPRO M1001, Sennheister HDR 160

Welke vragen heb je hier nog over? Welke van de drie word me aangeraden? of welke suggesties hebben jullie verder voor me?

• Bart2005
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2022
MarloesV24 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:47:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een? hoofdtelefoon, een Hercules, Philips of een Sennheiser

Wat is je budget? 50 - 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Muziek mee te luisteren en bijvoorbeeld films mee te kijken. Thuis en onderweg.

Wat heb je zelf al gevonden? de Philips A1-PRO, Hercules HDP-DJPRO M1001, Sennheister HDR 160

Welke vragen heb je hier nog over? Welke van de drie word me aangeraden? of welke suggesties hebben jullie verder voor me?
De Sennheiser is best een aanrader, maar niet geschikt voor onderweg. Hij is draadloos met een basisstation. Alle Sennheisers met een draad zijn aanraders. Zij maken uitsluitend kwaliteitsspul.
De Philips A1 is ook prima. Een luxeprobleem... Wat te kiezen. Je kan haast geen miskoop doen als je je beperkt tot de goede merken.

[ Voor 5% gewijzigd door Bart2005 op 01-01-2015 22:00 ]