Ik probeer de laptop van mijn neefje te repareren en DENK het probleem gevonden te hebben. Volgens mij is de power jack stuk, inmiddels heb ik een nieuwe besteld, maar ben niet in het bezit van soldeerspullen om deze te vervangen op het moederbord. Kunnen jullie mij (in den haag) helpen naar een adres waar dit voor me gedaan kan worden. (eventueel als pm?)
Nu het compleet verhaal, zodat jullie misschien mee kunnen denken;
Kreeg te horen dat de laptop van mijn neefje letterlijk NIKS meer deed. Eenmaal aangekomen hoefde ik niet ver te zoeken, de kabels van de adapter waren helemaal stuk en je zag zelfs dat de draden allemaal afgebroken waren (kabels die superstrakkk worden gewikkeld bij het opruimen
). Vervolgens nieuwe adapter gekocht, maar nog doet de laptop niets. Geen lampje, geen geluid, helemaal niks.
Dus heb ik de laptop helemaal uit elkaar gehaald met de hoop dat ik een losse kabel of iets zal treffen. En toen zag ik dit:

Helemaal rechts de power jack, en volgens mij zie ik een breuk in de verbinding met het moederbord.
Laptop: Asus K73SV
Misschien iemand die me verder kan helpen?
Edit: nieuwe power jack is binnen. Ben nu op zoek naar iemand die het voor mij kan solderen.
Nu het compleet verhaal, zodat jullie misschien mee kunnen denken;
Kreeg te horen dat de laptop van mijn neefje letterlijk NIKS meer deed. Eenmaal aangekomen hoefde ik niet ver te zoeken, de kabels van de adapter waren helemaal stuk en je zag zelfs dat de draden allemaal afgebroken waren (kabels die superstrakkk worden gewikkeld bij het opruimen
Dus heb ik de laptop helemaal uit elkaar gehaald met de hoop dat ik een losse kabel of iets zal treffen. En toen zag ik dit:

Helemaal rechts de power jack, en volgens mij zie ik een breuk in de verbinding met het moederbord.
Laptop: Asus K73SV
Misschien iemand die me verder kan helpen?
Edit: nieuwe power jack is binnen. Ben nu op zoek naar iemand die het voor mij kan solderen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2014 16:42 ]