Toon posts:

Xbox One Geluid splitten

Pagina: 1
Acties:

• Falcon93
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 17:58
Ik ben van plan om in januari een XBox One te kopen echter zit ik met het volgende;

Ik sluit mijn XBOX One via HDMI of DVI aan op mijn monitor, deze hebben geen boxen of headset outputs dus zou ik het geluid moeten splitten.

Mijn boxen hebben alleen van die witte/rode plugjes, hoe ga ik dit nu voor elkaar krijgen?

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16:48
Volgens mij heb je alleen een converter nodig voor je digitale (naar analoge) output, zoals deze:
http://www.dx.com/p/digit...verter-73589#.VKPMqCvF98E

Kan je gewoon de Xdoos via HDMI op je monitor zetten en het geluid over je digital output naar de converter, en daar tulpstekkers (wit/rode) naar je boxen.

• Falcon93
Ik heb e.v.t. ook een S/PDIF aansluiting op mijn geluidskaart, maar die is alleen voor de output denk ik? Of kan ik die ook gebruiken om geluid te ontvangen?

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:19
9/10 keer is dat alleen output. Maar zonder merk/typen weten we het nooit zeker. Alleen een converter werkt prima hoor. Heb er zelf ook wel eens 1 gebruikt

Loki Gaming Mmo pvp channel

Anoniem: 337891

razRDJ schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:20:
Ik heb e.v.t. ook een S/PDIF aansluiting op mijn geluidskaart, maar die is alleen voor de output denk ik? Of kan ik die ook gebruiken om geluid te ontvangen?
Mijn geluidskaart heeft s/pdif in en out (aparte poorten). Ik zou wel voor een converter gaan zodat je pc niet altijd aan hoeft te staan en je niet steeds met de inputsettings van je pc hoeft te rommelen als je switcht van console naar pc gebruik.

• Falcon93
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee