Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-10 16:19
Ik heb een tijd geleden een update van android 4.2 naar android 4.4 gedaan omdat deze update door LG werd aangeboden op mijn smartphone.
Echter na deze update is mijn toestel veel trager geworden tot zelfs enorm storend om mee te werken.

Ik heb contact opgenomen met LG en terugdraaien gaat niet blijkbaar niet op een officiële manier.(terwijl zij de update wel hebben doorgestuurd)
Nu was mijn vraag of iemand mij kan helpen om terug Jelly Bean op mijn toestel te krijgen ?

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:49

InFamous

excommunicado

Dat kan wel, maar zover ik weet kan je dat alleen doormiddel van het zelf flashen.

[ Voor 5% gewijzigd door InFamous op 31-12-2014 00:55 ]

Formerly known as Ragdoll

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
Wel apart dat hij trager is geworden, KitKat is juist lichter dan Jelly Bean.

Heb je ook al Factory Reset geprobeerd?

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59

SkyStreaker

Move on up!

Ik raad je inderdaad even een hard reset aan. Wel alles even back-uppen wat je belangrijk vindt!

Als je iemand kent die technisch aangelegd is, kan je via een "root" vaak downgraden (lees: via o.a. xda-developers forum) met gebruik van een ROM.

LG rooten echter, kan verdomde tricky zijn en moet je never-de-nooit-niet zonder dat je goed weet wat je doet, doen.

Jou hierin helpen is extreem lastig, want dit tekstueel gaan uitleggen die het inzicht ontbreekt is moeilijk. Je kan elkaar heel erg snel kwijtraken en bij incorrect flashen..... :/ Heb je een onderzetter.

[ Voor 71% gewijzigd door SkyStreaker op 31-12-2014 09:37 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik heb net als jou ook het toestel geupdate naar Kit Kat maar er was gewoonweg niet meer mee te werken.Dit is een veel voorkomend probleem, de diverse forums staan vol van mensen wiens telefoon vrijwel niet meer te gebruiken is. LG heeft hier belachelijk werk geleverd.

Na lang zoeken heb ik vandaag de ROM er op gezet van onderstaande link. Hiermee zet je een JB OS er op die is gestript en vrij is van de meeste bloatware. Het is even werk maar uiteindelijk is het toch ook weer vrij eenvoudig en mijn telefoon is nu weer helemaal top en zelfs wat sneller dan dat hij voor de update naar KK was. :)

http://forum.xda-develope...ified-stock-v1-0-t2833695