Sleutelhanger blijft vragen naar wachtwoord bij openen Mail.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen.
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-10-2020
Hoi, mensen. Ik heb sinds kort een IMAC.. en elke keer krijg ik melding. Om het wachtwoord in te voeren als ik mijn mail open. Meestal bij Mail.. af en toe bij Safari. Ik ben al bij Sleutelhanger-EHBO geweest heb het al proberen te herstellen. En heb ook al bij sleutelhangertoegang het ''kopje'' Inloggen verwijderd. Ook als ik naar ICLOUD wil inloggen bij systeemvoorkeuren.. doet hij apart. Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 17:12
Volgens mij moet je via iCloud een speciaal extra wachtwoord aan de applicatie toewijzen. Was onlangs ook nog een topic over geweest maar krijg het zo snel niet gevonden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:07
koentjuh1987 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:32:
Volgens mij moet je via iCloud een speciaal extra wachtwoord aan de applicatie toewijzen. Was onlangs ook nog een topic over geweest maar krijg het zo snel niet gevonden.
Alleen als je twee factor authentificatie aan hebt staan. Dus als hij zijn gewone wachtwoord hier opgeeft is dat niet het probleem.

Je kunt nog proberen om via schijfhulpprogramma je permissies te herstellen. Soms staat dat fout
Als "laatste" oplossing kan je nog even proberen om een tweede account aan te maken. Dan weet je of het aan je account ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 17:12
Dat was het. Was even vergeten de twee factor authentificatie te benoemen. Thnx ;)

...