Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies over laptop keuze (Lichte game laptop)

Pagina: 1
Acties:

• GeZeefd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-10 21:49
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop omdat mijn ouwe de geest gegeven heeft!
Vorige laptop was een packard-bell-easynote-tk81-sb-201nl

Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal voornamelijk gebruikt worden om te internetten en te gamen. Games die ik speel zijn voornamelijk oudere games: Rollercoaster tycoon 2, Tropico 4, Left for dead 2, etc.

Wat is je budget?
Ongeveer 400 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop blijft voornamelijk in het huis. Dus onderwerpen als accuduur en gewicht doen er voor mij niet zozeer toe

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Tijdens mijn zoek actie ben gestuit op de HP 15-r052nd mijn oog viel op deze laptop omdat hij een Intel Core i5-4210U bezit en Intel HD Graphics videokaart heeft.
pricewatch: HP 15-r052nd

Probleem met mijn oude laptop was dat die af en toe oververhit raakte en vandaar was het niet meer mogelijk op een normale manier de laptop te gebruiken.
Nu vraag ik mij af of ik goed doe om deze laptop aan te schaffen of dat ik misschien beter een andere keus kan maken?

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:09
De genoemde games zullen normaal prima kunnen draaien. Maar hou er wel rekening mee dat de Intel HD 4400 geen krachtpatser is, zeker al een stuk minder krachtig dan de kaart in jouw Packard Bell (Radeon HD 6650M).

Verwijderd

Je zou ook nog naar de Dell inspiron 15 3542 kunnen kijken. Heeft betere specificaties en met 10% vip korting scheelt het maar enkele euro's. (dan heb ik het over het model met i5, 8GB ram en 1TB HDD)

• GeZeefd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-10 21:49
Bedankt voor de reacties! Ik zet mijn zoekactie voort. Ik hou zeker de Dell inspiron 15 352 in mijn achterhoofd! Misschien kom ik nog iets tegen met een wat krachtigere video kaart!

Verwijderd

GeZeefd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:09:
Bedankt voor de reacties! Ik zet mijn zoekactie voort. Ik hou zeker de Dell inspiron 15 352 in mijn achterhoofd! Misschien kom ik nog iets tegen met een wat krachtigere video kaart!
Het is volgens Dell ook mogelijk op de inspiron 15 3542 met een GT840M te krijgen, ik wilde zelf ook even kijken wat de meerprijs daarvan is voor je maar krijg het niet voor elkaar die te selecteren helaas (vroeger kreeg je zo'n hele lijst met allerlei opties bij het bestellen op de Dell site maar dat krijg ik nu niet meer voor elkaar)

Misschien even een chat sessie met Dell starten om te vragen hoeveel dat extra kost en hoe je dat kan selecteren als dat het je waard is.

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:46
Helaas kan je bij Dell de systemen niet (meer) verder aanpassen aan je eigen wensen.

12/31/2014 08:59:37AM Agent (xxxxxxx): "U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk."

[ Voor 50% gewijzigd door acoster op 31-12-2014 10:02 ]

Verwijderd

acoster schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:01:
Helaas kan je bij Dell de systemen niet (meer) verder aanpassen aan je eigen wensen.

12/31/2014 08:59:37AM Agent (xxxxxxx): "U kunt enkel de aangeboden online configuraties bestellen.Een product aanpassen aan de individuele wensen is niet mogelijk."
Vreemd, als ik bij videokaart op help mij kiezen druk staat er wel dat de GT840M leverbaar is op de inspiron 15 3000 reeks. In het verkoop praatje staat ook dat zowel een GT840M als een touchscreen optioneel zijn maar je kan het dus nergens kiezen. :( touchscreen is met het i3 model te krijgen, maar de GT840M is nergens terug te vinden in de 3000 reeks....

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
Wellicht is dit wat voor je, je moet hem wel ophalen in de winkel.

Ik kan zo geen snellere laptop met aparte grafische kaart vinden

http://www.dixons.nl/lapt...ijk&utm_source=kieskeurig
Pagina: 1