Tweakers,
Ik sta op het punt om mijn eerste pc te bouwen, de ambitie is om een ITX gaming systeem in elkaar te zetten. Het is een hele investering en ik heb verder niemand in mijn omgeving die mij hiermee kan helpen, dus ik zou het enorm apprecieren als iemand mij wat feedback kan geven over mijn gekozen onderdelen.
Case Silverstone Sugo SG05-Litete
Processor Intel i5-4460
Moederbord ASRock B85M-ITX
GPU Gigabyte GeForce GTX 970 ITX GV-N970IXOC-4GD
RAM (2x8 gb) Crucial Ballistix Tactical BLT2CP8G3D1608DT1TX0CEU
SSD Crucial MX100 256GB
HDD Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
Voeding Cooler Master V550 Semi-Modular
Ik weet dat er in mei een best buy guide is geweest over dit soort systemen, en hier heb ik ook grotendeels mijn inspiratie uitgehaald. Het grote verschil is dat ik dit in een de kleinere SG05 case van Silverstone wil krijgen, in plaats van iets ruimere SG08, zoals in de bbg. Mijn grootste zorg is dat alles gaat passen (zoals bv de voeding?).
Alle feedback is zeer welkom!
Ik sta op het punt om mijn eerste pc te bouwen, de ambitie is om een ITX gaming systeem in elkaar te zetten. Het is een hele investering en ik heb verder niemand in mijn omgeving die mij hiermee kan helpen, dus ik zou het enorm apprecieren als iemand mij wat feedback kan geven over mijn gekozen onderdelen.
Case Silverstone Sugo SG05-Litete
Processor Intel i5-4460
Moederbord ASRock B85M-ITX
GPU Gigabyte GeForce GTX 970 ITX GV-N970IXOC-4GD
RAM (2x8 gb) Crucial Ballistix Tactical BLT2CP8G3D1608DT1TX0CEU
SSD Crucial MX100 256GB
HDD Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
Voeding Cooler Master V550 Semi-Modular
Ik weet dat er in mei een best buy guide is geweest over dit soort systemen, en hier heb ik ook grotendeels mijn inspiratie uitgehaald. Het grote verschil is dat ik dit in een de kleinere SG05 case van Silverstone wil krijgen, in plaats van iets ruimere SG08, zoals in de bbg. Mijn grootste zorg is dat alles gaat passen (zoals bv de voeding?).
Alle feedback is zeer welkom!