• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-01 19:05
Hallo allemaal na veel denken en kijken heb ik samen met mijn meisje een samsung ue48h6200 gekocht en eigenlijk gewoon super tevreden ermee en ik zit erover te denken om hem zelfs nog te laten kalibreren,maar das weer iets anders.
Nu ik ook 3d erop heb heb ik tot nu toe alleen 3d gezien door youtube te streamen met 3d sbs beeld.
Nu vroeg ik me af welke films ik het beste binnen kan halen om het bioscoop effect te krijgen zodat de beelden ook op je af komen.
Ik laat nog even in het midden hoe ik die films in huis krijg. :D
Ik speel mijn media af via mijn intel nuc met kodibuntu erop en misschien kan die het misschien wel niet aan?
Ik heb nog een dune base 3d hd thuis in de doos staan en misschien moet ik die wel weer aansluiten i.p.v de nuc met xbmc erop of misschein kan ik er wel wat anders op zetten en dan wel full3d spul afspelen?
Alle tips welkom.
@mods:mocht ik dit in het verkeerde draadje gezet hebben gooi het dan maar in het goede en alvast mijn excuses.

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02-2025
Nummer 1 is toch wel avatar !
Ik moet zeggen dat shrek 3D ook erg mooi is met zn effecten.

• ikkeenjij36
Ok goeie tips maar met welke mediaspeler krijg ik dat bioscoop idee dat de beelden op je af komen?
Met mn dune base of intel nuc met kodibuntu?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je zou zelf kunnen proberen of het iets uit maakt. Op voorhand verwacht ik zelf dat het niets uit zalmaken en dat de ervaring vooral af zal hangen van de tv en 3D-brillen.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:34
Het bioscoop effect is thuis wel wat minder. Dat komt omdat je TV een stuk kleiner is en 3D beeld niet buiten de randen van het beeld kan komen. Hoe het signaal naar de TV komt lijkt mij ook minder relevant. Het gaat er om hoe de televisie het weergeeft (in combinatie met de brillen).

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• ikkeenjij36
Ok nou ja ik ga vandaag de nuc even verwisselen voor de dune.
Ook zijn de batterijtjes in de sgs5100 brillen snel leeg,nu nog op zoek naar oplaadbare brillen die niet te duur zijn en werken bij de h6200.
Misschien hebben jullie tips?
Pagina: 1