Reperatie scherm oneplus one

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Daniel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 12:15
Hallo Tweakers,

Ik heb een paar weken geleden een OPO voor m'n broertje gekocht. Hij had nog nooit een smartphone gehad dus was er hartstikke blij mee. Heeft hem nou net 2 weken alleen heeft hij hem vandaag op de grond laten donderen (zonder hoesje) en natuurlijk..... scherm kapot.

Nou ben ik ff aan het kijken wat ik het beste qua reparatie kan doen.

- Optie 1 is hem via oneplus laten repareren voor 150 euro.

Nadeel is alleen dat dat vrij lang schijnt te duren. (beste geval een maand, maar het schijnt nu erg druk te zijn)

- Optie 2 is hem zelf repareren.

Maar dat gaat hem niet worden aangezien ik daar totaal geen ervaring mee heb.

- Optie 3 is hem in NL laten reparen

Ik heb tot dusver echter nog maar 1 winkel gevonden die dat ook daadwerkelijk doet (oneplus-shop) en dat kost 190 euro. Dus de vraag of iemand een adresje in NL kent waar dat goedkoper kan? Of misschien andere tips heeft hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Overigens saillant detail: nog geen uur later kwam PostNL eindelijk met het hoesje waar hij al 2 weken op zat te wachten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is niet de bedoeling om in het Shopping Forum te gaan vragen waar je iets moet laten repareren. Je zult toch een aantal shops moeten gaan bellen voor een offerte, of je kunt de vraag stellen op V&A.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.