Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:59
Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2014/09/Acer_Tablet_Iconia-Tab-8-W_W1-810_win81_06.jpg

Maak kennis met de Acer Iconia Tab 8 W, een complete Windows 8.1-tablet voor werk en vermaak. Hij is lichter, dunner en sneller, en dus ideaal om overal mee naartoe te nemen. Dankzij het meeneemgemak en de geweldige mediafuncties is dit apparaat alles wat u maar wenst.

Specs:

Windows 8.1
Intel Atom Z3735G Quad-core 1.33 GHz
20.3 cm (8") WXGA (1280 x 800)
Wi-Fi
1 GB
32 GB Flash-geheugen
2 Megapixel (Front Camera)

Afbeeldingslocatie: http://static.acer.com/up/Resource/Acer/Tablets/Iconia%20Tab%208%20W/Benefit/20141006/iconiaTab8W_WOW_benefit_image_3.jpg

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:59
Kon geen topic van deze tablet vinden,zelf heb ik deze besteld en komt morgen aan....ben benieuwd.

• Arar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:30
Ik ben benieuwd naar je ervaring, aangezien ik een kleinere tablet naast de Samsung 10,1.
In dezelfde prijscategorie met Windows zie ik ook pricewatch: Toshiba Encore 2 WT8-B-102 Wit

Edit:
Zojuist de Lenovo tablet IdeaPad Miix 2 64 GB besteld bij de BCC voor 203 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door Arar op 01-01-2015 12:03 ]

63kWp 3x25A 3 meterkasten

• mashell
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11-2019
Ik heb dit apparaat voor €149 bij BCC gekocht, gewoon als speeltje. Het blijkt een prima tablet te zijn met een wat korte accuduur. Gek genoeg blijkt Windows op de tablet heel prettig. Het voelt aan alsof je een volwaardige PC hebt ipv een opgeblazen smartphone, alsof je er veel meer mee kunt.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik vond de HP Stream 7 als aanbieding à €99,- (inclusief verzenden) rond de jaarwisseling dan eigenlijk nog wat interessanter dan deze Acer. 1 jaar Office365 + 1TB cloud-opslag en 60 min Skype per maand inbegrepen. De 1" extra schermgrootte maakt niet zo heel veel uit verwacht ik.

Edit: Volgens Acer specificaties zou er ook voor 1 jaar Office365 op zitten met 1TB Cloud opslag.

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 04-01-2015 23:48 ]

Testing, one, two ...

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb sinds een paar dagen ook deze tablet. Zat te twijfelen tussen de Steam 7 en deze, maar ik had nog een hoop Bol.com-bonnen dus dan is de keuze zo gemaakt. :+ Voor m'n vader had ik wel een Steam 7 besteld.

Ding bevalt erg goed, maar moet nog wel een paar goede apps zien te vinden voor bijvoorbeeld Analytics en een andere mailclient voor Pop3 (of ik ga gewoon Outlook gebruiken en over een jaar wel verder zien). :)

Volvotips.com

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 13:31
Na mijn review heeft user eeeteee een handige link gepost:
http://www.amazon.de/Icon...asche-Cover/dp/B00RAHIWM4

Een passende cover. Amazon toont als bijpassende producten ook screen protectors welke op maat zijn gesneden voor deze tablet.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hmm dat had ik eerder moeten weten. :P Heb nu gewoon een Hema 8-inch ding gehaald en daar past 'ie prima in, alleen heb je aan de zijkant wat ruimte over (wat wel weer eventueel handig is voor kabels ofzo).

Volvotips.com

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 13:31
Bart-Willem schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:17:
Hmm dat had ik eerder moeten weten. :P Heb nu gewoon een Hema 8-inch ding gehaald en daar past 'ie prima in, alleen heb je aan de zijkant wat ruimte over (wat wel weer eventueel handig is voor kabels ofzo).
Ik had zelf ook al een CaseLogic hoesje gescoord, maar die generieke hoes maakt de tablet 3x zo dik... die op maat is toch fijner.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• jeffrey4413
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 21:51
Ik heb de tablet nu al ongeveer 2 maanden en ik moet zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben over deze tablet !!
Hij is niet al te duur maar alsnog heb je volledige windows. Verder is het formaat echt heel erg fijn en is het ook heel erg prettig om boeken of pdfjes er van te lezen.
Ik gebruik hem ook vaak op me stage ( notities maken en ook via de remote desktop app van microsoft even snel naar de server toe gaan om even wat te controleren )
Ik moet wel zeggen dat een hoesje er voor vinden moeilijk is, waar hebben jullie ze besteld als ik vragen mag?
maar overal een geweldige tablet voor een geweldige prijs :)
Pagina: 1