Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Waarschijnlijk is die in de private fora, log eens in en uit?
Ik begin echt een beetje te twijfelen aan mezelf...
dat kan toch niet zomaar verdwijnen??
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
In Stuffis Generalis volgens mij..Op donderdag 14 juni 2001 01:17 schreef --BoBo-- het volgende:
Welk forum stond ie?
En wat was de titel?
topic naam STAAL LEEFT (met een aantal vraagtekens en uitroeptekens)
geplaatst door bigboy (that's me
Verwijderd
Misschien dat een ad/modje hem voor je kan vinden en omhoog kan trappen.
Helaas voor jou is HlpDsk niet meer zo slapeloos de laatste tijd, es kijken of er nog meer oplettende mods zijn snachts
Verwijderd
Verwijderd
Hij zegt dat ie hem vanmiddag (14-6) nog gezien heeft. Dus niet verdwenen in bc3.Op donderdag 14 juni 2001 01:44 schreef MREn het volgende:
Is verdewenen in BC3. Heb even de server over de zeik gejaagd door "show all topics" in SG aan te zetten. ctrl-f'je er over heen: niets gevonden: dus weg, sorry, niets aan te doen.
(of getrached natuurlijk
Verwijderd
Hmm, dat moet ie nog bij vandaag staan...dat ikke niet goede gelezen heb en ook gezocht niet.Op donderdag 14 juni 2001 03:04 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie hem vanmiddag (14-6) nog gezien heeft. Dus niet verdwenen in bc3.
(of getrached natuurlijk)
Zin mooi is om 3'30 ik vind ook jij?
misschien hier? of anders wschijnt zorreguite nog wel wat van verdwijningen af te weten...
Hey ... dat plaatje hoort in een ander topicOp donderdag 14 juni 2001 03:28 schreef MREn het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ie nog bij vandaag staan...dat ikke niet goede gelezen heb en ook gezocht niet.
Zin mooi is om 3'30 ik vind ook jij?
misschien hier? of anders wschijnt zorreguite nog wel wat van verdwijningen af te weten...
[afbeelding]
Maar als ik zoek onder mijn naam kom ik topics tegen van meer dan twee maanden terug die ik ook gepost heb... die zijn niet verdwenen....Op donderdag 14 juni 2001 01:44 schreef MREn het volgende:
Is verdewenen in BC3. Heb even de server over de zeik gejaagd door "show all topics" in SG aan te zetten. ctrl-f'je er over heen: niets gevonden: dus weg, sorry, niets aan te doen.
PS wat wordt er bedoeld met "SG" en "BC3"
[topic=161551]Op donderdag 14 juni 2001 11:05 schreef bigboy het volgende:
PS wat wordt er bedoeld met "SG" en "BC3"![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/152078
[topic=90617]
[topic=156937]
Leuk voor de vakantie heb je wat te lezen
jammer
Bericht hierboven
Verwijderd
Of verplaats naar een prive forum
Verwijderd
je zou ook eens wat kunnen minderen met die CAPSLOCK en die '?!?!?!' in die topic titel en posts ...Op donderdag 14 juni 2001 01:06 schreef bigboy het volgende:
Hallo tweakervriendjes,
Ik had een topic over STAAL LEEFT (misschien dat sommige menen dat nog kunnen herinneren) maar die is nu verdwenen... Vanmiddag heb ik nog gekeken en toen was ie er nog.. Nu wou ik vanavond nog wat toevoegn maar hij is er echt niet meer.. Ik snap er niets van.. weet iemand waar deze topic gebleven is??
![]()
Ik heb ook andere mensen gevraagd te zoeken maar die konden hem ook niet vinden..
Beetje vreemd niet??
Wie geeft er duidelijkheid..
Bedankt en gegroet
BigBoy
en ja, Staal Leeft
<--
Ja en dan? Komt ie dan weer terug? Ik citeer iets uit een reklame met een paar vraag,- en uitroeptekens erachter. Of mag dat niet?Op donderdag 14 juni 2001 17:36 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
je zou ook eens wat kunnen minderen met die CAPSLOCK en die '?!?!?!' in die topic titel en posts ...
en ja, Staal Leeft
<--
Daarom wordt een topic toch niet verwijderd? Lijkt me een vrij onlogisch verhaal.
Verwijderd
zie het als adviesOp donderdag 14 juni 2001 22:25 schreef bigboy het volgende:
[..]
Ja en dan? Komt ie dan weer terug? Ik citeer iets uit een reklame met een paar vraag,- en uitroeptekens erachter. Of mag dat niet?![]()
Daarom wordt een topic toch niet verwijderd? Lijkt me een vrij onlogisch verhaal.
of je er wat mee doet moet je zelf weten
Mierenneuken, valt ook nog wel mee hoor.Op donderdag 14 juni 2001 17:36 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
je zou ook eens wat kunnen minderen met die CAPSLOCK en die '?!?!?!' in die topic titel en posts ...
2 woordjes CAPS LOCK, en een paar keer !?!?
Kan erger hoor
Verwijderd
ja zoals een ondertitel die zo lang is dat het de hele GoT tabel verneuktOp donderdag 14 juni 2001 22:52 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Mierenneuken, valt ook nog wel mee hoor.
2 woordjes CAPS LOCK, en een paar keer !?!?
Kan erger hoor
ben je echt zo trots op die 4 kb/s van je Rendo provider ?
Verwijderd
Jah, en met 1 spatie ertussen is het verholpen *hint hint hint.....Op donderdag 14 juni 2001 23:05 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
ja zoals een ondertitel die zo lang is dat het de hele GoT tabel verneukt
ben je echt zo trots op die 4 kb/s van je Rendo provider ?
Maar dit topic gaat ook nergens meer over.
Als je het een erg belangerijk (en nuttig) topic vond. Maak dan gewoon een nieuwe.
Lijkt me rechtvaardig aangezien geen ad of mod je kan helpen. En anders, forget the whole thing.
Verwijderd
dit gaat inderdaad helemaal nergens overOp donderdag 14 juni 2001 23:20 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Jah, en met 1 spatie ertussen is het verholpen *hint hint hint.....
Maar dit topic gaat ook nergens meer over.
Als je het een erg belangerijk (en nuttig) topic vond. Maak dan gewoon een nieuwe.
Lijkt me rechtvaardig aangezien geen ad of mod je kan helpen. En anders, forget the whole thing.
Zoals ik al zei, ik citeerde iets dat ook met hoofdletters geschreven was. Ik dacht dat het verder niet hinderlijk was.Op Thursday 14 June 2001 22:44 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
zie het als advies
of je er wat mee doet moet je zelf weten
Goed laten we verder nergens meer over doorzeuren, me topic is weg en ddar laten we het dan maar bij
Eigenlijk ging het mij er alleen maar om dat ik niet snapte dat me topic in een keer foetsi was.
Gegroet
BigBoy
Aha... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/156027
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net
Mmm daar staat ie dus. Dan is hij daar naar verplaatst. In ieder geval ik heb hem weer gevonden. even opnieuw ingelogd en het werkr.. dan kan hierbij DIT topic als nietig worden verklaardOp Friday 15 June 2001 22:35 schreef oVRoM het volgende:
Volgens mij stond ie niet in SG maar in NST(M)...
Aha... http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/156027
Iedereen bedankt voor de hulp.