Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik doe een ICT-opleiding (1e jaar), en heb dus een nieuwe laptop nodig. Hier zou ook soms een workstation op moeten draaien, wil graag ook een Full HD scherm. Misschien draai ik er voor mezelf ook heel af en toe Adobe Photoshop op.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€600
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, elke keer na school. Laptop moet dus niet te zwaar zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zat zelf te denken aan:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00715
pricewatch: Asus F555LD-DM513H
pricewatch: Lenovo Essential B50-70 MCC2TMH
pricewatch: HP Pavilion 15-p042nd
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 01404
http://maxict.nl/product/...80ec003nge-ideapad-z50-75
Alvast bedankt.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik doe een ICT-opleiding (1e jaar), en heb dus een nieuwe laptop nodig. Hier zou ook soms een workstation op moeten draaien, wil graag ook een Full HD scherm. Misschien draai ik er voor mezelf ook heel af en toe Adobe Photoshop op.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€600
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, elke keer na school. Laptop moet dus niet te zwaar zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zat zelf te denken aan:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00715
pricewatch: Asus F555LD-DM513H
pricewatch: Lenovo Essential B50-70 MCC2TMH
pricewatch: HP Pavilion 15-p042nd
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 01404
http://maxict.nl/product/...80ec003nge-ideapad-z50-75
Alvast bedankt.
[ Voor 12% gewijzigd door ExcaliburFC op 30-12-2014 21:38 ]