-
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
[ Voor 82% gewijzigd door xenor op 30-12-2014 18:02 ]
-
[ Voor 38% gewijzigd door xenor op 31-12-2014 11:12 ]
-
Heeft dat niet te maken met eventuele retentietijd? Zoek je op een oude post?xenor schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:11:
Ook met NextGenNews is haast niks meer binnen te halen en het is heel erg traag (duurste abonnement komt niet boven 1mb/s)
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ook de redelijk nieuwe posts (bijvoorbeeld 30/40) dagen krijg ik niet compleet binnen. Meerdere geprobeerd.Hari-Bo schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:12:
[...]
Heeft dat niet te maken met eventuele retentietijd? Zoek je op een oude post?
Ik heb nu 4 usenetproviders ingesteld en krijg gewoon nog steeds haast niks binnen:
1) ExtremeUsenet
2) NextGenNews
2) Usenetbucket
3) Cheapnews
-
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Welk account-type / priceplan heb je bij Astra? Dan ga ik hetzelfde pakket kopen
-
Kan alleen het linkje geven: http://www.ngprovider.com/newsgroup-resellers.php
Verwijderd
HollowGamer schreef op woensdag 31 december 2014 @ 00:00:
Gebruik maken van private communities. Deze 'versleutelen' vaak posts, waardoor het moeilijker is te vinden voor DCMA.
Newsservers met binaries [Deel 13]
Los daarvan is het onderwerp discutabel volgens de policy hier. Immers, je hebt geen last van DMCA meldingen bij het downloaden van je favoriete linux distro
Topic gaat om die reden dan ook dicht. Je kan prima providers in het bovengenoemde topic bespreken welke minder actief zijn met takedowns, maar het compleet bespreken van het downloaden van copyrighted stuff is niet de bedoeling....
Dit topic is gesloten.
![]()