Internet/TV provider zonder gedwongen apparatuur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:16
Hallo,

Op dit moment heb ik Ziggo internet+tv. Dit bevalt mij niet erg ivm regelmatig wegvallend internet en storing op de televisie. Ook valt de service mij over deze problemen mij erg tegen. Ik ben daarom van plan om zodra het abonnement afloopt over te stappen op XS4All.

Waar ik echter tegen aan loop is dat alle providers je een modem/router enof tv ontvanger door de keel duwen. Het liefst leveren ze mij het broodnodige zodat ik zelf de apparatuur kan kiezen. Echter schijnt dit erg moeilijk te zijn. XS4All laat nog wel op de site zien welke instellingen nodig zijn voor een andere router/modem, maar ik kan geen abonnement nemen zonder dat router van hun wat ik zonde vind. Hetzelfde geldt voor de tv ontvangers.

Zijn hier oplossingen voor of moet ik er maar het beste van zien te maken?

Alvast bedankt,

Anman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij dds.nl is het modem optioneel aan te schaffen, maar als je je eigen VDSL2 modem wilt gebruiken kan dit ook. TV leveren ze hier niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Tele op 30-12-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 09:41

j1nx

Geek - Enjoying life

glas of dsl?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kijk eens bij Tweakdsl.nl

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 14:33
bij xs4all krijg/leen je een modem
maar als je een ander wilt gebruiken houden ze je niet tegen
kies wel voor 1 die vectoring ondersteund