Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil met 60fps op ultra willen spelen
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tja, mn max. is 350 euro, maar dat is denk ik veel te overkill.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, liefst 4GB Vram voor toekomst.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mn systeem±
Asus ROG VII Ranger
Intel Core I5 4690K @3,5 (3,9)
8GB 1600Mhz ram (2x4)
Nvidia Geforce 9600GT 1GB
Seasonic M12II Evo 620W
Corsair Vengeance C70 Gunmetal Black.
-EDIT-
Ik zat te denken aan een AMD R9 270x 4GB en die later in Crossfire te zetten als ik power tekort kom
Iemand ervaring met CrossfireX?? (laat het dan weten wat je ervaringen ermee zijn!)
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil met 60fps op ultra willen spelen
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tja, mn max. is 350 euro, maar dat is denk ik veel te overkill.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, liefst 4GB Vram voor toekomst.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mn systeem±
Asus ROG VII Ranger
Intel Core I5 4690K @3,5 (3,9)
8GB 1600Mhz ram (2x4)
Nvidia Geforce 9600GT 1GB
Seasonic M12II Evo 620W
Corsair Vengeance C70 Gunmetal Black.
-EDIT-
Ik zat te denken aan een AMD R9 270x 4GB en die later in Crossfire te zetten als ik power tekort kom
Iemand ervaring met CrossfireX?? (laat het dan weten wat je ervaringen ermee zijn!)
[ Voor 8% gewijzigd door pwillemske op 30-12-2014 16:28 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)