Ik zoek een?
kwalitatief goede 2.1 Home Cinema Set.
Wat is je budget?
max. Euro 1.000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Minimaal 1 optische audio ingang (audio van setop box voor TV kijken).
- Blue Ray en DVD kijken
- De mogelijkheid om Netflix draadloos en zonder tussenkomst van andere apparaten af te spelen.
- Bluetooth (of op andere draadloze wijze) muziek vanaf iOS (iPhone en iPad) kunnen luisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de klantenservice van Harman Kardon gebeld, zij geven aan dat hun apparaten (bijv BDS 480) geen Netflix ondersteunen. Mijn voorkeur gaat uit naar merken als Bose, Harman Kardon e.d. Twee categorie zou zijn Philips, Samsung, Sony e.d.
Maar op de sites van fabrikanten of verkoopsites kan ik moeilijk achterhalen of Netflix direct wordt ondersteund.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie heeft een goede suggestie wat te kopen?
kwalitatief goede 2.1 Home Cinema Set.
Wat is je budget?
max. Euro 1.000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Minimaal 1 optische audio ingang (audio van setop box voor TV kijken).
- Blue Ray en DVD kijken
- De mogelijkheid om Netflix draadloos en zonder tussenkomst van andere apparaten af te spelen.
- Bluetooth (of op andere draadloze wijze) muziek vanaf iOS (iPhone en iPad) kunnen luisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de klantenservice van Harman Kardon gebeld, zij geven aan dat hun apparaten (bijv BDS 480) geen Netflix ondersteunen. Mijn voorkeur gaat uit naar merken als Bose, Harman Kardon e.d. Twee categorie zou zijn Philips, Samsung, Sony e.d.
Maar op de sites van fabrikanten of verkoopsites kan ik moeilijk achterhalen of Netflix direct wordt ondersteund.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie heeft een goede suggestie wat te kopen?