Beste mensen,
Ik mag me nu eindelijk de trotse eigenaar noemen van een 3 scherm opstelling maar hoewel ik al 2 verloopdingen heb gehaald wil het derde scherm geen beeld geven.
Mijn spul:
Mijn bak:
De 280X heeft qua aansluitingen:
2x DP (Full size)
1x DVI-D
1x DVI-I
1x HDMI
Mijn LG schermen hebben VGA en HDMI, mijn Philips heeft alleen HDMI.
(LG1) HDMI < HDMI (280X)
(LG2) VGA < DVI-I (280X)
(Philips) HDMI < DVI-D (280X)
Probleem: het wil niet werken, als het zo aangesloten hebt geeft de Philips geen beeld. Als ik HDMI > HDMI uittrek werken beide DVI aansluitingen wel, als ik de VGA > DVI uittrek werkt alleen HDMI > HDMI.
Ik heb nu al 20 euro kwijt geweest aan kabels en blokjes en heb geen zin om een HDMI > DP kabel te kopen aangezien ik hier weer lang op moet wachten en ik dan weer 15 euro kwijt ben. Het zou ronduit belachelijk zijn als dat rotding (sorry, maar anders kan ik het niet noemen) van een 280X dit niet gewoon kan weergeven, is er ergens iets wat ik mis of moet ik echt die kabel gaan aanschaffen?
Het geld boeit me niet zo veel (anders had ik ook niet zo'n setup) maar het is meer uit principe, en geen zin hebben om of weer een week te wachten op de postbezorger die op tijden komt dat ik niet thuis ben of naar de lokale computerboer moet om daar 30 euro neer te leggen voor zo'n kabeltje. (als die al weet wat een DP kabel is).
Alvast heel erg hartelijk bedankt en een goede jaarwisseling! (je bent een rund als je met vuurwerk stunt!!)
Ik mag me nu eindelijk de trotse eigenaar noemen van een 3 scherm opstelling maar hoewel ik al 2 verloopdingen heb gehaald wil het derde scherm geen beeld geven.
Mijn spul:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 2 | LG 27MP35HQ-B Zwart | € 175,- | € 350,- |
| 1 | Philips 32PFL3258H Zwart | € 259,- | € 259,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 609,- | |
Mijn bak:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3 | € 91,99 | € 91,99 |
| 1 | Asus R9280X-DC2-3GD5 | € 237,50 | € 237,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Corsair Hydro H80i | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9 | € 154,60 | € 154,60 |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M2 620W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 110,83 | € 110,83 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 949,82 | |
De 280X heeft qua aansluitingen:
2x DP (Full size)
1x DVI-D
1x DVI-I
1x HDMI
Mijn LG schermen hebben VGA en HDMI, mijn Philips heeft alleen HDMI.
(LG1) HDMI < HDMI (280X)
(LG2) VGA < DVI-I (280X)
(Philips) HDMI < DVI-D (280X)
Probleem: het wil niet werken, als het zo aangesloten hebt geeft de Philips geen beeld. Als ik HDMI > HDMI uittrek werken beide DVI aansluitingen wel, als ik de VGA > DVI uittrek werkt alleen HDMI > HDMI.
Ik heb nu al 20 euro kwijt geweest aan kabels en blokjes en heb geen zin om een HDMI > DP kabel te kopen aangezien ik hier weer lang op moet wachten en ik dan weer 15 euro kwijt ben. Het zou ronduit belachelijk zijn als dat rotding (sorry, maar anders kan ik het niet noemen) van een 280X dit niet gewoon kan weergeven, is er ergens iets wat ik mis of moet ik echt die kabel gaan aanschaffen?
Het geld boeit me niet zo veel (anders had ik ook niet zo'n setup) maar het is meer uit principe, en geen zin hebben om of weer een week te wachten op de postbezorger die op tijden komt dat ik niet thuis ben of naar de lokale computerboer moet om daar 30 euro neer te leggen voor zo'n kabeltje. (als die al weet wat een DP kabel is).
Alvast heel erg hartelijk bedankt en een goede jaarwisseling! (je bent een rund als je met vuurwerk stunt!!)
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74