[PW] Vergelijken over meerdere categorieën.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:52
Zojuist wilde ik een DSLR camera vergelijken met een Systeemcamera.
Als ik dan de zoekfunctie gebruik en het ene product toevoeg met de knop 'vergelijk' en vervolgens het andere product uit de andere categorie opzoek, dan is het vorige product weg uit het 'vergelijk'-lijstje.

Het zou handig zijn als er een mogelijkheid bestond om de producten te 'saven' in een lijstje.
Als voorbeeld zou je kunnen kijken naar de Autoweek.nl Autovergelijker. Daar kun je tot 4 auto's aan je lijstje toevoegen en vervolgens op 'vergelijk' klikken.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:29

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het wordt wel onthouden, maar alleen binnen de categorie. Als je wisselt tussen categorieën, dan werkt het inderdaad niet. De enige manier om producten uit verschillende categorieën te vergelijken, is via de zoekfunctie, maar dan alleen binnen dat resultaat: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=samsung.

Ik schop dit topic naar Mooie Features voor aandacht van een productmanager, wellicht dat dit beter kan :) Met gratis titelfix zodat het duidelijker is waar het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:52
Inderdaad, dan alleen binnen het zoekresultaat en dat maakt het dus zo goed als onwerkbaar :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig zijn we al bezig met het uitwerken van ideeen over een 'vergelijk' winkelmandje, waar je inderdaad ook producten uit verschillende categorieen met elkaar kan vergelijken. Staat voor 2015 op de roadmap! Bedankt voor je input.