Hallo Tweakers,
Ik heb al 3 jaar een Samsung Galaxy S3mini en ik heb hem begin van 2014 geroot (Dit ging zonder problemen) maar nu krijg ik het probleem "Onvoldoende opslagcapaciteit". (Ik heb nog 0,97GB over en ik wil alleen clash of clans installeren.)
Als ik bij opslag kijk zie ik 4,36GB totaal geheugen waarvan:
1,87GB apps
4,15GB foto's
700KB anders
Ik ben geen snelle rekenaar maar ik zie wel dat dit niet klopt
Ik vond die foto's wel veel dus ik heb ALLE foto's, video's en screenshots verwijderd maar nu geeft hij nog steeds aan 3,78GB aan foto's te hebben terwijl ik 0 foto's, video's of screenshots heb.
Ook heb ik op het iternet gekeken maar dit hielp niks.
Ik kan wel gewoon dingen downloaden en screenshots maken maar geen dingen installeren.
Dit zijn 3 dingen die ik al geprobeerd heb:
Weten jullie waar dit aan ligt?
Alvast bedankt
Ik heb al 3 jaar een Samsung Galaxy S3mini en ik heb hem begin van 2014 geroot (Dit ging zonder problemen) maar nu krijg ik het probleem "Onvoldoende opslagcapaciteit". (Ik heb nog 0,97GB over en ik wil alleen clash of clans installeren.)
Als ik bij opslag kijk zie ik 4,36GB totaal geheugen waarvan:
1,87GB apps
4,15GB foto's
700KB anders
Ik ben geen snelle rekenaar maar ik zie wel dat dit niet klopt
Ik vond die foto's wel veel dus ik heb ALLE foto's, video's en screenshots verwijderd maar nu geeft hij nog steeds aan 3,78GB aan foto's te hebben terwijl ik 0 foto's, video's of screenshots heb.
Ook heb ik op het iternet gekeken maar dit hielp niks.
Ik kan wel gewoon dingen downloaden en screenshots maken maar geen dingen installeren.
Dit zijn 3 dingen die ik al geprobeerd heb:
- Cache geheugen in CWM gewiped
- Foto's en video's verwijderen
- Nieuwe (Grotere) SD-kaart erin
- Ik heb nog geen factory reset geprobeerd maar dit wil ik ook eigenlijk niet doen.
Weten jullie waar dit aan ligt?
Alvast bedankt