Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!

Ik wil mijn eerste tablet aan gaan schaffen, ja mijn eerste haha.
maar zie nu al door de tablets het bos niet meer.
nu heb ik een samsung s5 als telefoon en een smarttv van samsung, dus mijn keuze komt uit, denk ik, bij samsung. ik wil er rond de €300,- aan uitgeven.
ik ga ermee op facebook, beetje surfen, misschien een keer Netflix erop zetten. dus denk dat ik een redelijk doorsnee gebruiker ben.
ik heb al zitten kijken naar een tabpro 8.4 of hebben jullie betere suggesties?
en is samsung het verstandigst of zijn andere merken ook goed?
Ik hoop dat jullie goede tips hebben
Alvast bedankt,
Edwin

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:01:
Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum.
bedankt ;)

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Elk tablet onder de 300 euro voldoet aan je eisen. Samsung, Apple zijn de bekendste

Zelf heb ik een ipad2, een s3, Surface pro en een samsung televisie, en ik ben er gelukkig mee.

Omdat je doorsnee gebruiker bent, zou ik voor een android tablet gaan, want dat ken je. Tevens kan je dan je gekochte apps daar ook weer op gebruiken.

Loop naar de winkel en probeer e.a. uit.

Succes

Everything is better with Bluetooth

Verwijderd

Topicstarter
ok, dus ik kan bijna geen miskoop maken.
ik ga even verder zoeken! bedankt voor de reactie jeanj

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Aangezien je mobiel ook een redelijk groot scherm heeft, probeer in de winkel ook eens een10 inch tablet, kan net iets meer toegevoegde waarde voor je bieden.

Verder aandachtspunt bij een Android tablet, let op software versie minimaal 4.4, dan heb je er het langste plezier van.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:52
Als je de protab overweegt, zou ik eerder nog voor de tab S gaan. Die is tegenwoordig ongeveer net zo duur en die is nog een stukje luxer.
Pagina: 1