[V&A] Bericht bij artikel op wenslijst aangeboden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:12
Ik had een ideetje als uitbreiding voor de Vraag & Aanbod sectie van Tweakers.

Ik heb nu op mijn wenslijst een aantal lenzen staan, bijvoorbeeld deze: pricewatch: Tamron 90mm f/2.8 Di VC USD Macro (Nikon)

Stel nou dat iemand deze lens in V&A plaatst en aan zijn advertentie het product koppelt, zou het handig zijn als iedereen die dit product op zijn wenslijst heeft staan een berichtje/mailtje daarvan krijgt.

Zo valt de advertentie sneller op onder de mensen die het product echt willen en hoeven ze dus niet elke dag zelf te kijken of er toevallig zo'n lens wordt aangeboden.
Die mogelijkheid heeft niet iedereen namelijk elke dag en met deze nieuwe feature loop je dus als geïnteresseerde minder kans om het product aan je neus voorbij te zien gaan.

Daarnaast geven jullie zelf ook al aan dat advertenties met gekoppelde artikelen sneller worden gevonden en met deze feature zal dat alleen maar nog sneller gaan.

Product Koppelen VA

Zo'n berichtje zou er bijvoorbeeld zo uit kunnen zien:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kAEPYE7bfETooua357a2SJGh/full.png

Zodra je op dat berichtje klikt, kom je bij de desbetreffende advertentie uit.

[ Voor 8% gewijzigd door PdeBie op 30-12-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:21
Waar zit hier die Henk! knop? Dit is idd een handige feature en maakt het gebruik van de wenslijsten een stuk interessanter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
dat zit toch al onder prijsalerts?
Prijsalerts
Er zijn 26 prijsalerts ingesteld.

Prijsalerts Je ontvangt wel een e-mail voor prijsalerts.• Ontvang prijsalerts voor aanbodadvertenties.
Hooguit zouden dan de prijsvormen veiling, N.O.T.K. & T.E.A.B. moeten worden meegenomen in de alerts.

NB

voor de SB of Features: Nu kun je na een prijsalert de prijsalert niet meer vanuit de prijsalerts op scherp zetten. zou daar een heractiveer vinkje voor kunnen komen?

NB2: bij het wijzigen van 1 van de alerts en opnieuw opslaan worden alle alerts weer actief.

[ Voor 49% gewijzigd door nachtnet op 30-12-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Laatst online: 19:31

rob_erwt

What does this button do?

Wat nachtnet zegt: in principe zit het er al in via de prijsalerts.

Neemt niet weg dat er hier en daar wellicht wat aan verbeterd kan worden, dus ik laat het verder aan een productmanager over om daar wat over te zeggen. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
hoe kom je daar dan?

Ik kan wel een prijsalert instellen bij een product, maar alleen voor wanneer de prijs onder een bepaald bedrag komt. De optie voor aanbod advertenties zie ik niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
via Het voorkeuren menu boven aan de pagina (klik op jouw gebruikersnaam...)
[wenslijsten]--->[prijsalerts]

klein vinkje ontvang prijsalerts bij vraagaanbodadvertenties.

[ Voor 32% gewijzigd door nachtnet op 30-12-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja gevonden.

Maar dan nog krijg je alleen melding als de prijs onder je ingestelde prijsalert is. En stel nou dat ik bijvoorbeeld een alert van € 300 heb ingesteld en iemand biedt hem aan voor € 350. Dan zou ik er geen alert van krijgen.

Bij V&A is vaak echter wel ruimte voor onderhandeling, dus loop je dan de advertentie mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik zie tevens nog een puntje van uitbreiding hierop.

Stel dat ik in mijn inventaris een lens heb staan en iemand plaatst een 'gevraagd' advertentie met deze lens, zou ik daar ook een notificatie van kunnen krijgen. Uiteraard alleen bij producten in mijn inventaris, waarvan ik gevraagd notificaties wil ontvangen.

Zo valt het ook sneller op als iemand toevallig zoekt naar een van de producten die ik toevallig heb. Kan best zijn dat ik op zo'n moment ineens bedenk: 'ach, ik gebruik die lens inderdaad toch niet veel. Kan hem net zo goed aan die persoon verkopen'. :)
Pagina: 1