Wijziging user review [hjkv] [Jeffrey0416]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:12
Dinsdag 23 december toonde Jeffrey interesse in de HP EliteBook 8460p die ik aanbood. Op dat moment had ik nog een aantal exemplaren liggen, maar er was al veel interesse. We maakten een afspraak voor dinsdagavond. Jeffrey kwam echter niet opdagen. Hij meldde dat zijn andere afspraken nogal uitgelopen waren, waardoor het niet was gelukt.

Geen probleem, hij wilde de volgende dag dan langskomen. Hij kon echter alleen in de middag, wat voor mij dan weer niet kon. Dat ging dus over. Hij vroeg wanneer hij het dan op zou kunnen halen. Ik meldde dat het dan na kerst zou worden, op de 28e. Jeffrey vroeg of ik de laptop anders kon verzenden. Ik antwoordde dat hij dan maandag de 29e weg zou gaan (eerste werkdag na kerst).
Hierna heeft Jeffrey niet meer gereageerd. Er is dus ook geen verdere afspraak gemaakt.

De 29e stuurde Jeffrey een bericht met de vraag hoelaat hij langs kon komen. Ondertussen had ik echter geen exemplaren meer beschikbaar, wat ik hem meldde. De daaropvolgende dagen hoopte ik nieuwe exemplaren te ontvangen.

Jeffrey laat hierop meteen een negatieve review bij mij achter met de mededeling dat we een afspraak hadden voor de 29e (onjuist) en dat de laptop plotseling verkocht is (er is veel interesse en de machines gaan er hard doorheen)

Deze review vind ik onterecht aangezien er na de niet nagekomen afspraak van 23 december geen concrete afspraken zijn gemaakt (6 dagen lang) en Jeffrey gedurende die tijd niets van zich heeft laten horen (ook geen reactie op mijn laatste bericht). Ook zal er waarschijnlijk over een paar dagen weer een exemplaar van de laptop beschikbaar zijn, wat de review nogal voorbarig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Jeffrey is op de hoogte gebracht van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
-

[ Voor 100% gewijzigd door hjkv op 20-01-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
-

[ Voor 100% gewijzigd door hjkv op 20-01-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Modjes, de review kan toch eenzijdig aangepast worden als de tegenpartij niet reageert?
Dat lees ik tenminste in de How-to:
De tegenpartij heeft 2 weken om te reageren. Weigert de tegenpartij mee te werken, passen we de review eenzijdig aan. Als de tegenpartij in die twee weken niet op tweakers.net inlogt, dan krijgt hij nog twee weken verlenging.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• hjkv
Dankuzeer! :)
Pagina: 1

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.