Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

ik ben op zoek naar een monitor met een lage input en response tijd maar toch mooie (denk aan IPS) kleuren heeft. Ik heb deze 2 al gezien: pricewatch: Samsung S24D590PL Zwart & deze: pricewatch: BenQ RL2455HM Zwart

Alleen ik kan echt geen keuze maken, de BenQ heeft een geweldige response en input(lag) maar heeft een TN paneel. De Samsung heeft ook een lage input en response tijd en heeft een PLS paneel (betere kleuren).

Ik wil de monitor hoofdzakelijk voor gaming (battlefield, Team Fortress 2, en een aantal racegames) gaan gebruiken maar ook voor tekstverwerking etc.

Welke van deze 2 is het beste voor mijn doeleinden?
als iemand een andere monitor weet die beter geschikt is voor wat mijn eisen zijn hoor ik dat super graag!

Groetjes,
Kevin

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!). Move naar CAA.

Vervang trouwens even die google linkjes met de tweakerslinks. Dan is meteen te zien welke je bedoelt.

En ook niet onbelangrijk, wat is je budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn budget is ongeveer €170,- want meer wil ik er ook niet aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Imo is de pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart al een tijdje de beste allrounder, dankzij zijn AMVA+ paneel, dankzij dit paneel heb je naar mijn mening eigenlijk geen echte nadelen vergeleken met de andere technieken.

Je hebt een erg hoog contrast, goede kleuren, geen last van banding, weinig ghosting, lage inputlag, PWM-free backlight, prima kijkhoek en als klap op de vuurpijl ook nog eens nauwelijks backlightbleeding.

IPS zal een wat betere kijkhoek hebben, maar heeft slechter contrast en vaker last van clouding en IPS-glow.

Over TN begin ik maar niet :P

People as things, that’s where it starts.