Sinds gisteren problemen met de verschillende HDMI-signalen richting mijn Samsung Tv (LE32S81B).
In eerste instantie was alles aangesloten op de volgende manier:
Humax 5300-C ---> Denon AVR1100W ---> Samsung (LE32S81B)
Dit alles was via HDMI met elkaar verbonden en gaf tot gisteravond geen enkele problemen.
Alleen tijdens het tv kijken ging het beeld voor een paar seconde op zwart, terwijl het geluid wel
gewoon doorliep.
Gisteren bleef echter het beeld volledig op zwart staan, waarna ik alles losgekoppeld heb van de receiver.
Om vervolgens de Humax 5300-C rechtstreeks aan de tv te koppelen, hierdoor kreeg ik voor ongeveer
een halve minuut beeld waarna het beeld geheel groen werd.
Het uitzetten en weer aanzetten van Humax zorgt iedere keer voor een halve minuut beeld om vervolgens
weer op groen beeld te schieten.
Ook heb ik de receiver aangesloten op de tv en vervolgens mijn laptop aangesloten op de receiver.
Dit heeft tot gevolg dat het beeld zwart blijft en er om de 10 a 15 seconden een flits in beeld ontstaat,
waardoor ook het menu van de tv niet te bereiken is.
Ten slotte heb ik mijn laptop via HDMI aangesloten op de tv, waarbij ik wel gewoon normaal beeld krijg
op de tv. En de Humax werkt wel gewoon met Scart op de tv.
Ik heb de diverse HDMI-kabels aangesloten en deze lijken wel gewoon te werken.
Wie heeft er tips om dit op te lossen?
In eerste instantie was alles aangesloten op de volgende manier:
Humax 5300-C ---> Denon AVR1100W ---> Samsung (LE32S81B)
Dit alles was via HDMI met elkaar verbonden en gaf tot gisteravond geen enkele problemen.
Alleen tijdens het tv kijken ging het beeld voor een paar seconde op zwart, terwijl het geluid wel
gewoon doorliep.
Gisteren bleef echter het beeld volledig op zwart staan, waarna ik alles losgekoppeld heb van de receiver.
Om vervolgens de Humax 5300-C rechtstreeks aan de tv te koppelen, hierdoor kreeg ik voor ongeveer
een halve minuut beeld waarna het beeld geheel groen werd.
Het uitzetten en weer aanzetten van Humax zorgt iedere keer voor een halve minuut beeld om vervolgens
weer op groen beeld te schieten.
Ook heb ik de receiver aangesloten op de tv en vervolgens mijn laptop aangesloten op de receiver.
Dit heeft tot gevolg dat het beeld zwart blijft en er om de 10 a 15 seconden een flits in beeld ontstaat,
waardoor ook het menu van de tv niet te bereiken is.
Ten slotte heb ik mijn laptop via HDMI aangesloten op de tv, waarbij ik wel gewoon normaal beeld krijg
op de tv. En de Humax werkt wel gewoon met Scart op de tv.
Ik heb de diverse HDMI-kabels aangesloten en deze lijken wel gewoon te werken.
Wie heeft er tips om dit op te lossen?