Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Papillon57
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09-2023
Zoals de titel al zegt heb ik sinds een week of 2 problemen met mijn Tab, hij was nooit supersnel maar alles werkte gewoon.Nu bevriest de Tab regelmatig tijdens het browsen en moet ik elke paar minuten de appkiller gebruiken om ruimte te maken, van de 800MB is vaak 98% in gebruik. Cache leeggooien doe ik ook al regelmatig. De manier van gebruiken is niet veranderd dus moet de oorzaak ergens anders liggen, ook al omdat het vrij plotseling begonnen is.
Het probleem is niet begonnen door/sinds updaten van apps.
Ik heb al vanaf het begin allerlei onnuttige apps van Samsung uitgezet en zie in de lijst van actieve processen weinig bijzonders.
Gebruik vrnl Dolphin browser, bij Chrome lijkt het ietsje beter te gaan.

Bij het zoeken naar een oplossing kom ik niet verder dan "terug naar fabrieksinstellingen" waar bij de meeste mensen het probleem niet door wordt opgelost of "rooten" waarbij ik ook twijfel of dit het probleem oplost.

Dus vraag hierbij jullie gewaardeerde mening over dit probleem en hoop dat iemand mij de beste oplossing aan de hand kan doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Papillon57 op 29-12-2014 16:09 ]