Beste Tweakers,
Namens m'n vader plaats ik dit bericht in dit forum, hopelijk zit ik hier bij het juiste topic.
Mijn vader is op zoek naar een streaming device om muziek vanaf een laptop, tablet en een telefoon te kunnen afspelen op z'n stereo installaties(Naim). Daarbij is de kwaliteit zeer belangrijk.
Ik zoek een?
Streaming device voor spotify vanaf een telefoon, laptop of tablet.
Wat is je budget?
Het gaat om de geluidskwaliteit, dus qua budget is er geen echte eis.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek af te kunnen spelen op twee stereo installaties, een serie Naim versterkers en andere versterkers voor verschillende ruimtes. Deze staan allemaal in dezelfde kast, dus om het op te splisten is een kabel die splitst genoeg lijkt mij. Het is dus de bedoeling dat er vanaf een telefoon(android, windows phone), tablet(android) of laptop(windows) signaal naar een van die stereo's gaat, waarbij de kwaliteit niet minder wordt(spotify premium heeft 320kbps dacht ik)
Wat heb je zelf al gevonden?
Het enige wat ik al gevonden heb is het volgende:
- Apple Airport Express
Werkt dit met non-apple apparaten? Gaat er kwaliteit verloren?
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het uberhaupt mogelijk wat m'n vader wil, of is een kabel aansluiting beter?
Zijn er stereo kabel splitters met een uitstekende kwaliteit?
Namens m'n vader plaats ik dit bericht in dit forum, hopelijk zit ik hier bij het juiste topic.
Mijn vader is op zoek naar een streaming device om muziek vanaf een laptop, tablet en een telefoon te kunnen afspelen op z'n stereo installaties(Naim). Daarbij is de kwaliteit zeer belangrijk.
Ik zoek een?
Streaming device voor spotify vanaf een telefoon, laptop of tablet.
Wat is je budget?
Het gaat om de geluidskwaliteit, dus qua budget is er geen echte eis.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek af te kunnen spelen op twee stereo installaties, een serie Naim versterkers en andere versterkers voor verschillende ruimtes. Deze staan allemaal in dezelfde kast, dus om het op te splisten is een kabel die splitst genoeg lijkt mij. Het is dus de bedoeling dat er vanaf een telefoon(android, windows phone), tablet(android) of laptop(windows) signaal naar een van die stereo's gaat, waarbij de kwaliteit niet minder wordt(spotify premium heeft 320kbps dacht ik)
Wat heb je zelf al gevonden?
Het enige wat ik al gevonden heb is het volgende:
- Apple Airport Express
Werkt dit met non-apple apparaten? Gaat er kwaliteit verloren?
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het uberhaupt mogelijk wat m'n vader wil, of is een kabel aansluiting beter?
Zijn er stereo kabel splitters met een uitstekende kwaliteit?