Beste Tweakers,
Ik heb sinds enige tijd een probleem met Windows installer op mijn pc. Mijn computer runt Windows 7 op redelijk standaard hardware.
De symptomen die ik tegenkom zijn:
-Rob
Ik heb sinds enige tijd een probleem met Windows installer op mijn pc. Mijn computer runt Windows 7 op redelijk standaard hardware.
De symptomen die ik tegenkom zijn:
- Meerdere Windows updates willen niet installeren. Een aantal zijn gerelateerd aan MS office, deze geven de error code "80070652" (wat volgens mij gerelateerd is Windows update). De andere is een update voor .NET framework 4.5.1, deze geeft error "Code 13EC".
- Windows installer werkt niet goed en installaties falen daarom. De meeste installer geven een error en stoppen de installatie (bijvoorbeeld .NET; origineel dacht ik dat dat het oorzaak was van het probleem dus wou ik het opnieuw installeren, dit mislukte). .
- De normale manieren om Windows installer te fixen werkten niet. Ik heb al geprobeerd de in_progress entry te verwijderen, de computer te herstarten, en de service te herstarten. Na elke keer opstarten verschijnen er weer 2 processen in de taskmanager genaamd "msiexec.exe"; één ervan is de stoppen, de andere is het niet mogelijk bij. Deze processen verschijnen ook na het herstarten van de service.
-Rob