Hallo Tweakers
Enkele maanden geleden heb ik een computer in elkaar gezet voor mijn ouders. Hun oude pc werkte niet meer goed (lees: Langzaam) en het was wel eens tijd voor een nieuwe.
De PC bestaat uit de volgende componenten:
Ik heb geen idee waar ik de problemen moet neerleggen, heeft iemand van jullie enig idee?
NOTE: Onlangs kreeg ik de melding dat de geïnstalleerde windows illegaal is. Terwijl ik zeker weet dat dit niet is maar goed - De licentie heb ik via mijn school verkregen. Dus hebben we besloten om een licentiecode te kopen.
Ik heb nog geen idee of na de installatie deze problemen zich nog altijd voor doen, maar ik ga hier wel vanuit. Vandaar deze post.
Alvast bedankt voor het reageren!
Mvg, Jeroen
Enkele maanden geleden heb ik een computer in elkaar gezet voor mijn ouders. Hun oude pc werkte niet meer goed (lees: Langzaam) en het was wel eens tijd voor een nieuwe.
De PC bestaat uit de volgende componenten:
- AMD A8-6600K
- Cooler Master N200
- Crucial MX100 256GB
- G.Skill RipjawsX 4GB DDR3-1866 CL9 kit
- MSI A88XM-35
- TP-Link Wireless N PCI Adapter
- Tijdens het browsen op het internet (Google Chrome voornamelijk maar ook geprobeerd met IE) komt er regelmatig de volgende melding te staan: "Helaas. Er is iets mis gegaan tijdens het weergeven van deze webpagina. Laad de pagina opnieuw of ga naar een andere pagina om door te gaan." Zodra ik de pagina opnieuw laad kan ik meestal door gaan met browsen, maar dit kan ook ooit meerdere keren achter elkaar gebeuren.
Ik heb dit probleem ook al op Google opgezocht, maar helaas zonder enige resultaat (tot dusver). - Soms sluit de computer zich ineens af, zonder ook maar een melding te geven o.i.d.
- Soms krijg ik geen beeld tijdens het opstarten van de computer, waardoor ik de computer weer moet restarten.
Ik heb geen idee waar ik de problemen moet neerleggen, heeft iemand van jullie enig idee?
NOTE: Onlangs kreeg ik de melding dat de geïnstalleerde windows illegaal is. Terwijl ik zeker weet dat dit niet is maar goed - De licentie heb ik via mijn school verkregen. Dus hebben we besloten om een licentiecode te kopen.
Ik heb nog geen idee of na de installatie deze problemen zich nog altijd voor doen, maar ik ga hier wel vanuit. Vandaar deze post.
Alvast bedankt voor het reageren!
Mvg, Jeroen