Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VMWare Fusion 7: native resolutie niet te vinden?

Pagina: 1
Acties:

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Hallo

Ik wou met de windows10 preview eens rondklooien op mijn macbook retina 15.
Alles blijkt te werken, maar ik kan maximaal een resolutie van 2048x1536 instellen..
Niet zo handig gezien mijn resolutie 16:10 is, er zijn wel nog lagere resoluties mogelijk zoals 1920x1200 (die ik momenteel gebruik) Maar natuurlijk zonde om die resolutie te draaien als je eenmaal gewoon bent aan een hoger PPI. Is er een manier om ergens te kunnen instellen/toevoegen van 2560x1600 en 2880x1800 resoluties? En hoe zit het met de scaling opties in windows. (Want dat is eigenlijk een van de grootste redens dat ik windows 10 wou testen)

Nog een ander vraagje, hoe zit het met graphics drivers op VMWare? Ik zit momenteel met een GT650M, maar bij GPUz herkent ie enkel een basic generic device? Ga nu steam installeren en kijken of er op te gamen valt.
(Ik weet dat je performance loss hebt, maar voor spelletjes als Age of Empires 3 moet dat wel volstaan?)

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
Klinkt alsof VMware tools niet is geïnstalleerd op de VM. Het installeren hiervan zal hoogstwaarschijnlijk de resolutie issues oplossen.

Hoe je dit precies doet staat oa in dit artikel maar is geen rocket science ;) http://blogs.vmware.com/w...workstation-fusion-2.html

[ Voor 22% gewijzigd door Wromsi op 30-12-2014 03:20 ]