Spel verwijderen uit steam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 31-05 22:27

CyberCow

Volgas en anders remmen

Topicstarter
Ik wilde vandaag kijken bij Eurotruck Simulator 2 of het voordelen had om het spel bij Steam toe te voegen. Dit is gelukt maar direct werd het spel geupdate zonder dat ik daarover geinformeerd ben. Mods werken niet meer met nieuwe versie dat is ook de reden ik niet over wilde stappen naar de nieuwe. Ook is het spel in de steammap nogmaals geinstalleerd waardoor het spel dubbel op mijn pc voorkomt met als gevolg de schijf waar steam op geinstalleerd is nu bijna vol is. Nou heb ik Eurotruck Simulator 2 verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar de bemoeienis van Steam is er niet minder om geworden.

Heeft iemand een idee hoe ik het spel weer kan spelen op de oude manier zonder bemoeienis van steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-06 22:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Je weet dat je alle oude versies gewoon kunt terughalen met Steam?
Rechtermuisknop op de game in de lijst, eigenschappen, beta's en dan in het dropdownmenu je versie die je wil hebben selecteren.

Als hij al niet automatisch start met downloaden moet je Steam even opnieuw opstarten.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:33

guReMcO

Praat mar frysk

Wat kuusj98 zegt en zet ook meteen het up-to-date houden van de game uit anders update steam hem automatisch bij een nieuwe update.

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow

CyberCow

Volgas en anders remmen

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden maar het maakt totaal niet uit als ik terugga in de versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:33

guReMcO

Praat mar frysk

Dan zit er iets niet goed want mods werken gewoon met de steam versie en als je de juiste versie gebruikt zou er geen probleem moeten zijn. Als je de game opstart geeft ie dan ook aan dat ie de versie draait die jij wil (stond ergens in beeld toch)?

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow

CyberCow

Volgas en anders remmen

Topicstarter
guReMcO schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:09:
Dan zit er iets niet goed want mods werken gewoon met de steam versie en als je de juiste versie gebruikt zou er geen probleem moeten zijn. Als je de game opstart geeft ie dan ook aan dat ie de versie draait die jij wil (stond ergens in beeld toch)?
Ja dan staat de juiste versie erbij. Van de mod is bekent dat deze niet compatibel is met de nieuwe versie. Ik ga nou proberen dan maar heel steam eraf te gooien en alles wat ik kan vinden van steam te verwijderen. Eurotruck eraf en dan maar weer vanaf de DVD te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:44

Cyphax

Moderator LNX
Maar probeer dat opnieuw installeren eerst eens, zonder heel Steam weg te gooien. Misschien is dat al genoeg, dan haal je jezelf niet zoveel werk op de hals.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow

CyberCow

Volgas en anders remmen

Topicstarter
Cyphax schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:34:
Maar probeer dat opnieuw installeren eerst eens, zonder heel Steam weg te gooien. Misschien is dat al genoeg, dan haal je jezelf niet zoveel werk op de hals.
Werkte niet iedere keer weer de koppeling naar steam toe heb nu steam er maar afgegooit. Dan maar zonder steam verder. Koop mijn spelletjes altijd gewoon in de winkel dus zit niet met het probleem dat steamspellen nu niet meer kan spelen. Wel jammer dat ik nu niet ETS2 in multiplayer kan doen.

Iedereen bedankt voor de hulp. Het topic kan wat mij betreft dicht want het is principe opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Je kunt hem gewoon verwijderen bij steam. de retail versie staat los daarvan en kun je dus gewoon blijven spelen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:25
Ook maakt het soms helemaal niet uit of jij je spel in de winkel koopt of niet. Sommige spellen moet je volgens mij gewoon via steam installeren om te spelen.

Heb ik zelf wel is meegemaakt nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow

CyberCow

Volgas en anders remmen

Topicstarter
Aschtra schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:28:
Ook maakt het soms helemaal niet uit of jij je spel in de winkel koopt of niet. Sommige spellen moet je volgens mij gewoon via steam installeren om te spelen.

Heb ik zelf wel is meegemaakt nml.
Eurotruck Simulator kan je buiten steam om gebruiken. Ik heb dat ook altijd gedaan. Je kan dan alleen de statistieken niet met andere vergelijken en geen multiplayer. Voor het laatste had ik steam erop gezet maar liep helemaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:37
heuveltje schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:47:
Je kunt hem gewoon verwijderen bij steam. de retail versie staat los daarvan en kun je dus gewoon blijven spelen.
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 682712

Kan je Euro Truck ook deinstalleren van steam?
Want ik wil het naar een ander account.

-------------------------------------------------------------------------
McTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-05 11:51
Anoniem: 682712 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:40:
Kan je Euro Truck ook deinstalleren van steam?
Want ik wil het naar een ander account.

-------------------------------------------------------------------------
McTube
Nee. Je kan geen reeds geactiveerde spellen naar een ander account migreren. Je kan wel Family sharing proberen, dan kan je spellen met een ander account spelen. Op die manier kan je het op het ander account spelen. Verplaatsen kan niet.

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:41
Heb je uberhaupt wel je mods weer geinstalleerd in de steamapps map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574841

Dat vroeg ik me dus ook al af. Staan de mods wel in de goede mappen?
Pagina: 1