Dremel

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bestaan er slijpschijven net zoals voor de dremel maar dan voorop een normale boormachine? Ik kan er namelijk niks over vinden en het zou een hoop geld schelen.
Die dremels zijn niet echt goedkoop namelijk.
http://tele02.intouch.net/isroot/eu2/Images/Products/ThumbNails/426.gif
Zoiets dus maar dan voor op de boormachine.
Of zou deze op de boormachine kunnen?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
je kan die dremel dingen in je boormachine doen

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 00:33 schreef delyver het volgende:
je kan die dremel dingen in je boormachine doen
Ideaal!!! Dan gaat ik binnekort eens wat van die hulpstukjes kopen om de gaatjes bij m'n outtake fan netjes weg te slopen zodat het minder suist!

Verwijderd

Een boormachine is niet gemaaakt voor dwarse belasting. Dus wel opletten dat je dit niet te vaak doet want dan sloop je de lagers.
Een beetje slijpen moet natuurlijk wel kunnen.

Verwijderd

je kan bij de boerenbond dacht ik ook dremels huren------ideetje misschien

Verwijderd

Nouja, ik ga niet een heel logo/window uitfrezen. Slechts een netjes gat maken bij de outtake fan door die al aanwezige fingerguard weg te slijpen...

Verwijderd

Dremel is niet de enige in zijn soort... gisteren een Toledo (nee niet de auto) gehaald bij de kijkshop.. 49,95.. Meteen mee gewerkt, en doet het goed (moet alleen andere slijpschijfjes erbij kopen, kijken of de gamma die heeft). Gebruikt dezelfde slijpschijven etc.. als de dremel.
dremel is 200 piek, oke die toledo is niet zo goed (ziet er wel exact hetzelfde uit), maar ik kan er 4 kopen voor de prijs van 1 dremel...

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 12:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

het zal wel niet echt ideaal zijn met zon lompe boormachine. ik zal laatst bij praxis zon fake-dremel 44accesoires 100 piek

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

is dat ding van de kijkshop (49,95) ook een beetje degelijk?

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

ik mag er niet over klagen... voor je case te modden werkt het goed.. maar zoals ik al zei, je moet er wel een extra setje slijpplaatjes etc.. bij kopen (standaard maar 15 dingetjes)... tja en al gaat hij stuk.. voor 50 piek kun je een nieuwe halen (en een jaar garantie heb je, dus je hebt er minstens een jaar iets aan..)

Verwijderd

Het toerental van een boormachine is veels te laag om fatsoenlijk mee te kunnen slijpen...

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op donderdag 14 juni 2001 10:59 schreef DaBit het volgende:
Het toerental van een boormachine is veels te laag om fatsoenlijk mee te kunnen slijpen...
Dan mod je je Boormachine toch ;)

Verwijderd

Of je jat tijdens de halfjaarlijse controle de tandartsboor.. heeft nog meer toeren... >:)

• worsie
  • Laatst online: 22-02-2025
Op donderdag 14 juni 2001 10:59 schreef DaBit het volgende:
Gewoon een grote slijpschijf nemen :)
Gaat prima overigens, maar je moet niet verwachten dat je er netjes mee kan werken :(

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Epsilon

Op donderdag 14 juni 2001 13:38 schreef worsie het volgende:

[..]

Gewoon een grote slijpschijf nemen :)
Gaat prima overigens, maar je moet niet verwachten dat je er netjes mee kan werken :(
het fijne van een dremel was dat het maar heel klein is allemaal en zo goed kan slijpen om bochten

• worsie
Op donderdag 14 juni 2001 13:44 schreef epsilon het volgende:

[..]

het fijne van een dremel was dat het maar heel klein is allemaal en zo goed kan slijpen om bochten
Daarom geef ik die hint ook ;)

Verwijderd

je kan ook een flexibele as of hoe het ook heet kopen voor aan je boormachine en daar dremelstukjes inzetten.. dat gaat ook relaxed

Verwijderd

Poeh.. net even dremel schijfjes gehaald bij de gamma.. 5 schijfjes voor 20,95... mag wat kosten, maar dan kan ik er wel de hele flikkerse boel mee modden.. (eens kijken of mijn koelkast nog een venster nodig heeft)

• worsie
Op donderdag 14 juni 2001 13:53 schreef clvy82 het volgende:
je kan ook een flexibele as of hoe het ook heet kopen voor aan je boormachine en daar dremelstukjes inzetten.. dat gaat ook relaxed
Het probleem zit hem er in dat een dremel tussen de 10.000 en 30.000 toeren draait, en een hele rappe boormachine met een beetje mazzel tot 4.000 toeren komt. Scheelt nogal een beetje he!? ;)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Welk dremel accessoiretje moet ik gebruiken om inderdaad "mooie" bochten mee te sluipen in mijn kast?

Verwijderd

gewoon van die schijfjes, en een beetje binnen de lijntjes blijven, en dan de rest wegvijlen
Pagina: 1