Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wanneer Nexus 6 review?

Pagina: 1
Acties:

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Een simpele vraag, wanneer komt de Nexus 6 review van de redactie?

Nexus 6 is al een tijdje uit en ik vroeg mij af wanneer de review uitkomt en of jullie al mee bezig zijn.

Alvast vriendelijk bedankt :)

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 12:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ze zijn er mee bezig, er zijn laatst al benchmarks van de Nexus 6 toegevoegd aan de BenchDB ;) http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4345

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Mizgala28
_David_ schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:32:
Ze zijn er mee bezig, er zijn laatst al benchmarks van de Nexus 6 toegevoegd aan de BenchDB ;) http://tweakers.net/benchdb/testcombo/4345
Goed om te horen, even geduldig wachten dus.

Bedankt voor je informatie :)

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Dit is waarschijnlijk streng geheime info :P maar ach, 2014 is toch bijna afgelopen. Ik heb even gespiekt en zag op 31 december een Nexus 6 in de redactie-agenda staan. Voor je los gaat op oliebollen en champagne dus de Nexus 6-review lezen!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Mizgala28
Goed om te horen, dankjewel voor de info dan weet ik in ieder geval wat ik sowiezo de 31ste ga lezen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mizgala28 op 29-12-2014 18:53 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Zie die TweakJur eens geheime info lekken :P

Op Twitter heb ik al een aantal keer geroepen dat het dit jaar zou worden en inmiddels zijn er niet veel dagen meer over :P

We leggen de laatste hand aan de tekst en videoman Luke maakt vandaag als het goed is de video af, dus morgenochtend om zes uur heb je genoeg over de nieuwe Nexus te lezen en te kijken

@ David Damn, die info had ik even achter een inlog moeten zetten :P

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 12:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

arnoudwokke schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:43:

@ David Damn, die info had ik even achter een inlog moeten zetten :P
Dit is niet de eerste keer dat de benchmarks al verraden welke review er aan komt hoor O-)

[ Voor 7% gewijzigd door _David_ op 30-12-2014 12:14 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Pagina: 1