iPad alleen gebruiken voor spelletjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 21:38
Ik heb een ipad waarop alleen nog spelletjes gespeeld mogen worden. Deze spelletjes koop ik en het is de bedoeling dat degene die de ipad gebruikt alleen nog maar die spelletjes kan spelen en de Ipad voor niks anders meer kan gebruiken. Het liefst dat zij ook niet bij de instellingen kunnen komen, mail, appstore etcetera, maar alleen nog spelletjes kunnen spelen op de Ipad. De gebruiker moet dan wel nog zelf kunnen kiezen welk spel ze spelen. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe ik dit instel op de ipad?

Ik kan momenteel namelijk alleen maar vinden hoe je het gebruik voor 1 app instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoiets http://www.webascender.co...Your-iPad-to-Just-One-App ?

Je keywords moeten iets bevatten voor demo-mode or kiosk mode.

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 29-12-2014 11:48 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Outerspace schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:47:
Zoiets http://www.webascender.co...Your-iPad-to-Just-One-App ?

Je keywords moeten iets bevatten voor demo-mode or kiosk mode.
Ja dit is wat ik bedoelde voor als je de Ipad 1 app wilt gebruiken, maar ik wil de Ipad voor een selectie van bepaalde apps gebruiken.

Dus bijvoorbeeld: ik heb drie spellen gedownload op de ipad. En de gebruiker mag wel zelf kiezen welk spel hij speelt, maar iets anders op de ipad moet niet mogelijk zijn.

Of kan dat ook via deze functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shazjia
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik weet dat je met de Apple Configurator een hoop aan kan passen qua policies etc.
Het kan zijn dat je hier een developer account voor nodig hebt maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-08 22:06
Shazjia schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:16:
Ik weet dat je met de Apple Configurator een hoop aan kan passen qua policies etc.
Het kan zijn dat je hier een developer account voor nodig hebt maar weet het niet zeker.
Dat geld dan natuurlijk voor elke gebruiker op de iPad.

Nee, er is niet iets als "gebruikersprofielen". Het is of alles. Of Kiosk mode. En dat is dan limiteren tot één app.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoever je hierin wil gaan, maar je zal hem kunnen jailbraiken en vervolgens de rest van je icons buiten de spellen wat gespeelt mogen worden verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
Oke bedankt voor de antwoorden. Jammer dat je hem daarvoor moet jailbreaken. Ik ga er over nadenken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-08 10:46
Je zou ook parental controls / configuration assistant kunnen gebruiken.
Pagina: 1