Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop/ lichte games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben aan het reizen en dus opzoek naar en laptop, wordt voornamelijk gebruikt voor lichte games (runescape)

Maar qua specificaties wat ik zie op de sites wordt ik er niet echt wijs uit...
Ik heb geen idee waar ik naar moet kijken,
Op het moment zit ik in Australië en daar zou ik de laptop ook kopen

https://www.jbhifi.com.au...5-6-amd-a4-laptop/630211/

Zouden deze goed genoeg voor mijn wensen zijn? Is puur om rs op te laten draaien, hoef er niks anders op te doen.

Wat ga je met je laptop doen?

De laptop wordt voornamelijk gebruikt voor lichte games (runescape)

Wat is je budget?

Budget is ongeveer 500 Australische dollar.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja ik reis met de laptop dus mijn voorkeur gaat uit naar en 15 inch. Accu duur vind ik niet zo belangrijk

Heb je nog bepaald(merk)voorkeuren

Qua merk heb ik geen specifieke voorkeur,
Als ik rs er maar soepel op kan draaien/hoeft ook geen ultra settings te hebben.

Alvast bedankt

Verwijderd

Hebben we het over oldschool runescape of RS3? Want voor RS3 zal je een betere laptop nodig hebben dan voor oldschool runescape. :D

Verwijderd

Topicstarter
Gaat hier om RS3

Verwijderd

Waarom koop je geen chromebook?

Verwijderd

Topicstarter
Dat past niet in mijn budget,

Maar zou deze laptop t aan kunnen of is die te licht?

Verwijderd

Er staat helemaal niets over de GPU die erin zit. Zal vast een onboard GPU zijn. Dat moet je nog even gaan uitzoeken. Maar als het alleen voor runescape is, dan zie ik niet waarom het niet zou lukken met die laptop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik laat hem nog even open staan, kijken wat meerdere mensen er over te zeggen hebben

Verwijderd

Ik zou een laptop zoeken met een HD4600 chip erin. Hiermee kan je op zich wel een spelletje doen. Ik doe met een HD4600 league of legends op 60 fps high settings en call of duty ghost op mid settings @ 40/45 fps. Dus dan zou rs3 volgens mij ook wel redelijk moeten draaien.

Verwijderd

Topicstarter
En op deze Daniel? Zou dat niet gaan denk je?
Pagina: 1