Momenteel ben ik bezig met een website voor een sportvereniging waar ik bij zit.
Het is de bedoeling dat de website wordt gevuld en onderhouden door ongeveer 20 personen. Hij bevat ongeveer 60 pagina's en de layout/htmlpagina's zijn al voorzien van lege tabellen/layout. Hebben jullie tips voor mij hoe ik het zo kan maken dat er geen problemen optreden?
Ik voorzie problemen met:
- verantwoordelijkheden
- technische problemen (frontpage wordt gebruikt door hun, het is niet anders!) Ik gebruik overigens Dreamweaver.
- Problemen met de breedte van de pagina.
- Mega grote afbeeldingen. Je weet wel van die ingescande foto's van 20x20 pixels in bitmap formaat van 5 mb(+).
(ik zie vast dingen over het hoofd...)
Als je ervaring hebt met dit soort dingen, geef dan een reactie!
Groeten,
Insanatic
Het is de bedoeling dat de website wordt gevuld en onderhouden door ongeveer 20 personen. Hij bevat ongeveer 60 pagina's en de layout/htmlpagina's zijn al voorzien van lege tabellen/layout. Hebben jullie tips voor mij hoe ik het zo kan maken dat er geen problemen optreden?
Ik voorzie problemen met:
- verantwoordelijkheden
- technische problemen (frontpage wordt gebruikt door hun, het is niet anders!) Ik gebruik overigens Dreamweaver.
- Problemen met de breedte van de pagina.
- Mega grote afbeeldingen. Je weet wel van die ingescande foto's van 20x20 pixels in bitmap formaat van 5 mb(+).
(ik zie vast dingen over het hoofd...)
Als je ervaring hebt met dit soort dingen, geef dan een reactie!
Groeten,
Insanatic