Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen zouden jullie me iets kunnen aanraden dat deze voorwaarden inhoudt?

- Maximum €250

- Moet 2 à 3 jaar of langer kunnen meegaan zonder dat de gsm teveel vertraagt ( natuurlijk is er altijd wel wat vertraging maar liefst zo beperkt mogelijk)

- Moet een goede camera hebben

- 16 GB opslag

- 3G / 4G

- Touchscreen

- Grootte maakt niet echt uit

Bedankt op voorhand ;)

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11 14:45
En wat heb je zelf al gevonden?

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de Samsung Galaxy S3 Neo in gedachten, maar redelijk wat mensen zeggen dat je best geen Samsung omdat de gsm redelijk wat vertraagt in verloop van tijd.

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Je moet op het mobiele aankoopadviesforum zijn: Mobile Aankoopadviesforum

Dit topic kan dus wel verwijderd worden, aangezien de vraag van de TS hier niet thuis hoort. Zal wel handig zijn om zijn vraag naar het Aankoopadviesforum te verplaatsen (als dit kan).

[ Voor 50% gewijzigd door ronaldinho op 29-12-2014 00:42 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

pricewatch: LG G2 16GB Zwart
LG G2, je krijgt namelijk nu nog 50 euro terug en dan valt die precies in je budget.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

250 euro, goede camera, nauwelijks vertraging?

pricewatch: Nokia Lumia 925 Wit

Okay, 25 euro te duur, maar dan heb je wel een zeer goede smartphone, met een erg goede camera, een heerlijk OS met iig een update naar W10 en als het goed is daarna nog eens 18 maanden support.

4G

16GB + 30GB Onedrive

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen en sorry dat ik dit topic op de verkeerde plaats heb gezet, ik ben nog nieuw hier

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

VasZaitsev schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:40:
250 euro, goede camera, nauwelijks vertraging?

pricewatch: Nokia Lumia 925 Wit

Okay, 25 euro te duur, maar dan heb je wel een zeer goede smartphone, met een erg goede camera, een heerlijk OS met iig een update naar W10 en als het goed is daarna nog eens 18 maanden support.

4G

16GB + 30GB Onedrive
Ik stem voor. Ben erg te spreken over de Lumia's :)

Eventueel zou je ook voor een 625 kunnen gaan. Voldoet aan alles, behalve de opslag.
Maar gezien er een SD kaartje in kan, is dat snel genoeg opgelost.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1