'Display driver stopped responding' en computer loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 639457

Topicstarter
Hallo allen,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik enkele problemen tegengekomen na het bouwen van mijn PC. Nadat ik de pc heb opgebouwd heb ik hem een tijdje zonder problemen laten draaien op een Gtx 460. Toen ik overstapte op een nieuwe ASUS DirectCU II R9270X-DC2T-2GD5 deden een reeks aan problemen zich voor.

- Melding met 'display driver stopped responding' tijdens gebruik van google chrome. Nu ik browse met internet explorer heb ik hier geen last meer van.
- Pc 'freezed' tijdens het gamen. Tijdens freeze vaak een 'haperend' geluid te horen uit de speakers.
- Af en toe zwart scherm met allerlei lijntjes en strepen in verschillende kleuren

Mijn vraag aan jullie is hoe dit op te lossen. Alle drivers en directx zijn up to date. De drivers van nvidia heb ik grondig verwijderd met een hulpprogramma. Zelf vermoed ik dat de voeding niet voldoende is voor dit systeem:

- AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed
- MSI A78M-E45
- Seagate ST1000DX001, 1TB
- Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
- Antec VP350P
- ASUS DirectCU II R9270X-DC2T-2GD5 Radeon R9 270X
- Twee schermen
Ik hoor het graag,

Hartelijk dank
Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-07 19:56
welke voeding zit er in?

En als niets helpt, probeer een complete herinstallatie, dan weet je in ieder geval zeker dat dat het probleem niet is.

Hoe heb je de drivers verwijdert, met welk programma bedoel ik dan.

Maar er zijn blijkbaar nogal problemen met die series AMD kaarten, ze komen hier vaak(te?) voorbij met dit soort problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 639457

Topicstarter
Antec VP350P is de voeding.
Het programma waarmee ik de nvidia drivers heb verwijderd ben ik de naam even van kwijt, werd hier geadviseerd op het forum.

Groet,
Bart