Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren had ik mijn telefoon laten vallen, ik had dacht er niks aan de hand was en keek net en er zit een barst. Ik ging douchen en daarna deed mijn touch het niet meer.
Ik heb hem nu in de rijst gelegd.
Mensen ideeën hoe ik het kan verhelpen.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
Ging jij douchen met je G3?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een speaker bij de wasbak daar lag die, dit ging altijd al goed.

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:56:
Ik heb een speaker bij de wasbak daar lag die, dit ging altijd al goed.
Om te beginnen is dat geen goed idee, zeker niet met een gebarsten scherm, er kan nog makkelijker vocht naar binnen komen.

Dat terzijde, G3 is niet waterdicht dus is het helemaal niet zo slim.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar ik had dus niet door dat er een barst in zat anders had ik het inderdaad niet gedaan.
Maar dit is nou eenmaal gebeurd, als rijst niet werkt voor de rest nog tips?

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:58:
Nee, maar ik had dus niet door dat er een barst in zat anders had ik het inderdaad niet gedaan.
Maar dit is nou eenmaal gebeurd, als rijst niet werkt voor de rest nog tips?
Rijst is iets waar je geduldig mee moet zijn, ook moet de batterij enz. eruit.

Ik kan je niet garanderen dat het werkt, ik kan je wel zeggen dat de kans groot is dat als je nu je garantie wilt gebruiken, de kans groot is dat ze vocht schade roepen en je zelf de boel kunt gaan betalen, tenzij je een inboedelverzekering hebt en het thuis gebeurde.

Verwijderd

Topicstarter
oh oke, nou in ieder geval bedankt voor de hulp. Weet je toevallig ook of er een mogelijk is om de barst op te vullen, zoals dat wordt gebeurd bij autoruiten?

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:23:
oh oke, nou in ieder geval bedankt voor de hulp. Weet je toevallig ook of er een mogelijk is om de barst op te vullen, zoals dat wordt gebeurd bij autoruiten?
Nee, het hele scherm moet vervangen worden inclusief alle sensoren (kan ook alleen glas maar in mijn ogen is dat een zeer riskante klus wat betreft de kans op mislukking).

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
We verwachten wel een eigen inzet, met een google opdracht had je dezelfde antwoorden kunnen vinden. Daarom een slotje.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.