Verwijderen User Review Spam - [gillus99] [FORMERxZOMBIE]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:41
Beste Mods,

De verkoper gillus99 heeft meerdere berichten geplaatst op mijn zowel mijn profiel als wel een advertentie van mij die niet relevant op de kwestie is.

Het gaat niet om een poging van contact zoeken,
ook kan er blijkbaar niet op een normale manier gesproken worden.

Ik heb hem een pm gestuurd met de vraag of hij dit op een normale manier wilt oplossen maar reageert hier niet echt op maar loopt alleen maar verder op me te ranten :\

De vraag of zijn berichten verwijderd kunnen worden van mijn profiel als wel bij mijn advertentie.

Graag ontvang ik een reactie; alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de reacties in elk geval even weggehaald, de gallery of advertenties zijn niet de plek om dit uit te vechten. Als gillus99 met je wil discussieren kan dit gewoon via DM of via de mail.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:41
Heel erg bedankt :D

Inderdaad, dat dat is precies wat ik tegen hem zei :+
"Als je wat wilt bespreken en/of niet eens bent met mijn review; prima; maar doe dat dan hier. "
En dat was in DM :P

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.