Ik ben op zoek naar een laptop maar ik heb er verder niet veel verstand van dus vraag ik hulp via dit forum.
Extra informatie: Ik heb veel laptops gehad die heel snel kapot waren of sloom werden, daarom heb ik nu voor een hoog budget gekozen en wil ik een keer een hele goede laptop kopen. Graag jullie hulp!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil gewoon snel kunnen internetten, en er een kleine game op kunnen spelen zoals Football Manager 2015. Ik hoef er geen grote games op te spelen.
Wat is je budget?
Mijn budget is 800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben niet van plan de laptop vaak mee te nemen maar ik wil er wel 1 met minimaal 5 uur accuduur..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee geen voorkeuren, als die maar goed is.
Extra informatie: Ik heb veel laptops gehad die heel snel kapot waren of sloom werden, daarom heb ik nu voor een hoog budget gekozen en wil ik een keer een hele goede laptop kopen. Graag jullie hulp!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil gewoon snel kunnen internetten, en er een kleine game op kunnen spelen zoals Football Manager 2015. Ik hoef er geen grote games op te spelen.
Wat is je budget?
Mijn budget is 800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben niet van plan de laptop vaak mee te nemen maar ik wil er wel 1 met minimaal 5 uur accuduur..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee geen voorkeuren, als die maar goed is.