Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop advies nodig!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop maar ik heb er verder niet veel verstand van dus vraag ik hulp via dit forum.

Extra informatie: Ik heb veel laptops gehad die heel snel kapot waren of sloom werden, daarom heb ik nu voor een hoog budget gekozen en wil ik een keer een hele goede laptop kopen. Graag jullie hulp!

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil gewoon snel kunnen internetten, en er een kleine game op kunnen spelen zoals Football Manager 2015. Ik hoef er geen grote games op te spelen.

Wat is je budget?
Mijn budget is 800 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben niet van plan de laptop vaak mee te nemen maar ik wil er wel 1 met minimaal 5 uur accuduur..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee geen voorkeuren, als die maar goed is.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:54
Jouw gekozen budget is veel te hoog voor jouw doeleinden. Dat een laptop sloom wordt heeft niet altijd te maken met de tijd, maar ook met het onderhoud aan je OS.

€ 500,- is echt de max voor jou om uit te geven, maar je bent uiteraard vrij om meer te betalen voor een systeem die je niet volledig gaat benutten.

Ik heb pasgeleden een Dell besteld van € 170,-(ja, je leest het goed) en ook jij zou daarmee uit de voeten kunnen. Je kan ook een stapje hoger kunnen nemen en die komt net onder de € 300,- uit en heeft een i3.

Volg de topics maar even op inspiron 15 en check deze link:
http://www.dell.com/nl/p/...gid=clearance-deals&s=dhs

Met de VIP korting gaat daar nog eens 10% van af.

I don't have dreams, I have goals!!

Verwijderd

En een SSD monteren....daarmee tover je zelfs de bovengenoemde laptop van 170 euro mee om tot een laptop met een gemiddelde snelheid die hoger ligt dan een laptop van 500+ euro met gewone hdd...

Verwijderd

Topicstarter
Redondo1982 schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:47:
Jouw gekozen budget is veel te hoog voor jouw doeleinden. Dat een laptop sloom wordt heeft niet altijd te maken met de tijd, maar ook met het onderhoud aan je OS.

€ 500,- is echt de max voor jou om uit te geven, maar je bent uiteraard vrij om meer te betalen voor een systeem die je niet volledig gaat benutten.

Ik heb pasgeleden een Dell besteld van € 170,-(ja, je leest het goed) en ook jij zou daarmee uit de voeten kunnen. Je kan ook een stapje hoger kunnen nemen en die komt net onder de € 300,- uit en heeft een i3.

Volg de topics maar even op inspiron 15 en check deze link:
http://www.dell.com/nl/p/...gid=clearance-deals&s=dhs

Met de VIP korting gaat daar nog eens 10% van af.
Ik weet dat mijn budget hoog is maar ik wil gewoon een laptop die wel fatsoenlijk is, en ik heb er gewoon niet veel verstand van dus ik kies elke keer de verkeerde laptop die meteen al na 6 maanden ongeveer heel sloom is.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:29:
[...]

Ik weet dat mijn budget hoog is maar ik wil gewoon een laptop die wel fatsoenlijk is, en ik heb er gewoon niet veel verstand van dus ik kies elke keer de verkeerde laptop die meteen al na 6 maanden ongeveer heel sloom is.
Als elke laptop bij jou sloom wordt na zes maanden, dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken. Waarschijnlijk installeer je een hoop rotzooi of klik je op veel dingen die malware kunnen bevatten. Dit gaat een dure laptop niet voor je oplossen.

[ Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 28-12-2014 22:32 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Verwijderd

Topicstarter
Redondo1982 schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:32:
[...]

Als elke laptop bij jou sloom wordt na zes maanden, dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken. Waarschijnlijk installeer je een hoop rotzooi of klik je op veel dingen die malware kunnen bevatten. Dit gaat een dure laptop niet voor je oplossen.
Oké dan weet ik het ook niet, ik wou eigenlijk een Macbook Air kopen maar dat is dan waarschijnlijk veel te veel voor mij of vind je van niet?

• JoepVK
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-11 22:20
MacBooks worden algemeen gezien minder snel sloom. Die zijn net wat meer 'foolproof'. Misschien is dit voor jou wel een goede keuze. Je kan er waarschijnlijk lang fijn & snel mee werken.

Verwijderd

Topicstarter
JoepVK schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:39:
MacBooks worden algemeen gezien minder snel sloom. Die zijn net wat meer 'foolproof'. Misschien is dit voor jou wel een goede keuze. Je kan er waarschijnlijk lang fijn & snel mee werken.
Oké en raad je mij dan de Macbook Air aan of de Macbook Pro aan? Ik heb de Macbook Air voor 899 euro gezien en de Macbook Pro voor 983 euro gezien.

• JoepVK
Dat ligt maar net aan welke modellen het zijn.
Heb je de links naar de winkel van beide modellen?

Verwijderd

Topicstarter
JoepVK schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:43:
Dat ligt maar net aan welke modellen het zijn.
Heb je de links naar de winkel van beide modellen?
Macbook Air:

http://www.wehkamp.nl/Win...NGux7za6cICFW3MtAodFUgAAQ

Macbook Pro:

http://www.wehkamp.nl/Win...IKb0c3a6cICFcPJtAodiC4ABA

• JoepVK
De MacBook Pro is het sterkst, als je toch al veel geld uit gaat geven aan een laptop is dat voor jou de beste keuze. Deze word niet zo snel sloom als je vorige laptops. Let wel op dat je games waarschijnlijk niet gaan draaien onder Mac OS X.

Verwijderd

Topicstarter
JoepVK schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:53:
De MacBook Pro is het sterkst, als je toch al veel geld uit gaat geven aan een laptop is dat voor jou de beste keuze. Deze word niet zo snel sloom als je vorige laptops. Let wel op dat je games waarschijnlijk niet gaan draaien onder Mac OS X.
Oké en de Macbook Air zou ik dus niet moeten doen? Ik hoor namelijk wel dat die snel is en het enigste spel dat ik erop wil spelen is Football Manager, meer niet.

• JoepVK
De MacBook Air heeft wel een SSD, dus die voelt wel het snelste aan met dingen zoals opstarten en het laden van programma's. Dus het is een beetje twijfel. Doe je ook dingen zoals films downloaden of foto's backupen op je laptop? De Macbook Air's SSD is maar 128GB, houd daar ook rekening mee.

Verwijderd

Topicstarter
JoepVK schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:57:
De MacBook Air heeft wel een SSD, dus die voelt wel het snelste aan met dingen zoals opstarten en het laden van programma's. Dus het is een beetje twijfel. Doe je ook dingen zoals films downloaden of foto's backupen op je laptop? De Macbook Air's SSD is maar 128GB, houd daar ook rekening mee.
Nee ik download geen films en eigenlijk ook geen foto's, en muziek luister ik eigenlijk ook niet. Ik kijk alleen soms films op netflix en dat is gewoon via internet. Daarom lijkt de Macbook Air me ook handig omdat je daar makkelijk mee op bed film kan gaan kijken.

• JoepVK
Yup, klopt. MacBook Air lijkt mij dan perfect voor jou. Als geld geen rol speelt zou ik inderdaad die pakken.

Verwijderd

Topicstarter
JoepVK schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:04:
Yup, klopt. MacBook Air lijkt mij dan perfect voor jou. Als geld geen rol speelt zou ik inderdaad die pakken.
Oké bedankt voor je advies!
Pagina: 1