Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beetje genant, maar de front panel wil niet meer passen :(

Pagina: 1
Acties:

• taurus0205
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-06 13:12
Hallo,

Op internet netjes een video gevonden over hoe ik de frontpanel kan verwijderen. Wilde namelijk een en ander schoonmaken/afstoffen. Vervolgens krijg ik hem niet meer terug geplaatst. :S Een video kan ik ook niet vinden ervan.

Eigenlijk past die op alle fronten goed terug, echter bij de grote opening voor de dvd/cd driver blijft die steken. Tegen de zijkant van de frontpanel in dat gat zeg maar zitten 6 kleine stukjes waardoor die net niet over de drivers hen past. Dus als ik het schuin doe past het links wel, maar rechts niet meer.

Grof geweld werkt ook niet echt. Dus kan iemand me helpen, of moet ik het gewoon aan 1 kant wat afschuren totdat het wel past?

Ik snap dat het een noob vraag is, maar ik weet me geen raad :(

Verwijderd

Als ik je goed begrijp denk ik dat je even je cd-lade moeten openen. Het voorste plastic balkje van je cd-lade kan je er meestal zijwaarts afschuiven. Dan kan je de frontpanel erop zetten, je lade opendoen en dat dingetje er weer opschuiven.

Als dat niet kan of werkt is het misschien nodig tijdelijk de CD-speler te demonteren.

• taurus0205
Bedankt voor je reactie.
De lads van beide drivers bevinden zich binnen het kader waar tegen de frontpanel tegen botst. OPen of dicht maakt niet uit. Waarschijnlijk is het een heel dom handigheidje dat ik niet weet.

me andere woorden die frontpanel beter nooit meer weghalen?

Verwijderd

taurus0205 schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:09:
Bedankt voor je reactie.
De lads van beide drivers bevinden zich binnen het kader waar tegen de frontpanel tegen botst. OPen of dicht maakt niet uit. Waarschijnlijk is het een heel dom handigheidje dat ik niet weet.
Kan je anders een foto maken van hoe de boel eruit ziet?
me andere woorden die frontpanel beter nooit meer weghalen?
Als je het nu kunt oplossen dan kan dat de volgende keer ook. Het ding moet er toch ook ooit opgezet zijn :)

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Makkelijkste oplossing lijkt me dan de dvd/cd speler demonteren, de frontpanel op zijn plaats klikken en daarna de dvd speler er weer in schuiven.

• taurus0205
Ik heb beide drivers verwijderd, forintpanel geplaatst en de driver terug geschoven.
Bleek niet heel veel werk te zijn :P

Bedankt voor de hulp!!

Verwijderd

taurus0205 schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:18:
Ik heb beide drivers verwijderd, forintpanel geplaatst en de driver terug geschoven.
Bleek niet heel veel werk te zijn :P

Bedankt voor de hulp!!
Zulke problemen hebben vaak verdraaid simpele oplossingen. Geen dank :)
Pagina: 1