Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn eerste post op Tweakers.net
IIk zoek een?
Ik wil een SSD upgrade doen en het geheugen uitbreiden. Ook wil ik de graphics card vervangen. Het moet een PC worden waar ik goed mee kan gamen
Wat is je budget?
Het liefst niet te veel natuurlijk. Ik was aan het sparen voor een systeem in de Tweakers best buy guide van November (die van om en nabij de 1000 euro). Ik had 725 gespaard, toen ik vrij onverwacht een PC kreeg van de man van mijn zus. Dacht dat het niet heel veel voorstelde, totdat ik thuis er achterkwam dat het wel een leuk ding is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd Intel processoren en NVIDIA videokaarten gehad, maar in deze PC zit alles van AMD. Ik sta open voor meerdere suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem dat ik gekregen heb is deze
http://www.computerstore....p-pavilion-p6-2315ed.html
HP Pavillion p6-2315ed features:
AMD dual-core A4-5300
4 GB werkgeheugen
1 TB harde schijf
AMD Radeon HD 7450
Windows 8
DVD-speler & -brander
HDMI- en DVI-aansluiting
4x USB 2.0
2x USB 3.0
Wifi b/g/n
Verdr is het misschien handig om te vermelden dat mijn PC aangesloten is op een LCD TV van ongeveer 80 cm. Ik vind het wel handig als de gaming videokaart enigzins op de toekomst is voorbereid (voor dat nieuwe ultra HD gebeuren). Als dit nog niet mogelijk is of allemaal erg duur wordt, dan laat ik dat gewoon achterwege. Ben wat dat betreft niet supergoed bekend ermee, elke info is bruikbaar!
Mijn eerste post op Tweakers.net
IIk zoek een?
Ik wil een SSD upgrade doen en het geheugen uitbreiden. Ook wil ik de graphics card vervangen. Het moet een PC worden waar ik goed mee kan gamen
Wat is je budget?
Het liefst niet te veel natuurlijk. Ik was aan het sparen voor een systeem in de Tweakers best buy guide van November (die van om en nabij de 1000 euro). Ik had 725 gespaard, toen ik vrij onverwacht een PC kreeg van de man van mijn zus. Dacht dat het niet heel veel voorstelde, totdat ik thuis er achterkwam dat het wel een leuk ding is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd Intel processoren en NVIDIA videokaarten gehad, maar in deze PC zit alles van AMD. Ik sta open voor meerdere suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem dat ik gekregen heb is deze
http://www.computerstore....p-pavilion-p6-2315ed.html
HP Pavillion p6-2315ed features:
AMD dual-core A4-5300
4 GB werkgeheugen
1 TB harde schijf
AMD Radeon HD 7450
Windows 8
DVD-speler & -brander
HDMI- en DVI-aansluiting
4x USB 2.0
2x USB 3.0
Wifi b/g/n
Verdr is het misschien handig om te vermelden dat mijn PC aangesloten is op een LCD TV van ongeveer 80 cm. Ik vind het wel handig als de gaming videokaart enigzins op de toekomst is voorbereid (voor dat nieuwe ultra HD gebeuren). Als dit nog niet mogelijk is of allemaal erg duur wordt, dan laat ik dat gewoon achterwege. Ben wat dat betreft niet supergoed bekend ermee, elke info is bruikbaar!