Ik wil graag naast een laptop (i7, nvidea) weer een desktop erbij hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn nieuwe pc gebruiken voor film kijken, gamen (league of legends, CoD, etc.), maar ook ga ik hem gebruiken voor mijn studie, waarbij ik programma's zoals Autocad, Revit, Allplan, Solidworks, Lumion, Photoshop en andere foto en video bewerkingsprogramma's gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de €1500 euro, maar doe niet moeilijk als het wat hoger uit valt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment een muis, toetsenbord en geluidsysteem. Daarnaast heb ik nog een extern scherm (21.5") welke ik ga gebruiken als tweede scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb dit lijstje samengesteld op basis van diverse topics in dit forum, de i7 wil ik er graag in houden, omdat ik na mijn huidige opleiding wil doorstuderen en mogelijk andere (zware) programma's erbij krijg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede ervaring met Intel (huidige laptop).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua kast ben ik er nog niet helemaal uit. Heb de voorkeur voor een kast met window en wil de kleuren zwart (met rood) aanhouden. Ik vind deze kast wel mooi, maar weet het nog niet zeker, mocht iemand een alternatief hebben, hoor ik het graag.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet (geen ervaring mee), maar misschien over een tijdje wel.
Graag hoor ik jullie mening over mijn samengestelde lijst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn nieuwe pc gebruiken voor film kijken, gamen (league of legends, CoD, etc.), maar ook ga ik hem gebruiken voor mijn studie, waarbij ik programma's zoals Autocad, Revit, Allplan, Solidworks, Lumion, Photoshop en andere foto en video bewerkingsprogramma's gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de €1500 euro, maar doe niet moeilijk als het wat hoger uit valt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment een muis, toetsenbord en geluidsysteem. Daarnaast heb ik nog een extern scherm (21.5") welke ik ga gebruiken als tweede scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 314,- | € 314,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 124,95 | € 124,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 342,95 | € 342,95 |
| 1 | WD Green WD20EZRX | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Samsung S24D390HL Blauw, Zwart | € 147,67 | € 147,67 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 29,50 | € 29,50 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 110,83 | € 110,83 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.418,79 | |
Ik heb dit lijstje samengesteld op basis van diverse topics in dit forum, de i7 wil ik er graag in houden, omdat ik na mijn huidige opleiding wil doorstuderen en mogelijk andere (zware) programma's erbij krijg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede ervaring met Intel (huidige laptop).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua kast ben ik er nog niet helemaal uit. Heb de voorkeur voor een kast met window en wil de kleuren zwart (met rood) aanhouden. Ik vind deze kast wel mooi, maar weet het nog niet zeker, mocht iemand een alternatief hebben, hoor ik het graag.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet (geen ervaring mee), maar misschien over een tijdje wel.
Graag hoor ik jullie mening over mijn samengestelde lijst.