Ik zoek een?
Tablet
Wat is je budget?
150-250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internetten, lezen van pdf bestanden (met foto's en diagrammen), videobellen, agenda beheren en email's verzenden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al gekeken wat ik wilde hebben, jaren lang een Nexus 7 (2012) gehad, deze is alleen afgelopen zomer gestolen
Ik zat te kijken voor de Memopad HD7
Pro's: Goedkope prijs
Con's: Slechtere hardware
of een Samsung tab 4 10.1
Pro's: Groter scherm
Con's: lastiger mee te nemen, samsung sausje.
of evt. te kijken naar een (tweedehands) nexus 7 (2013) editie,
Pro's: Goede hardware, 1920x1080 scherm
Con's: Duurder
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ga hem vooral gebruiken buitenshuis (voor studie), waarbij ik ook 's avonds van huis ben.
De batterijduur is dus zeker belangrijk. Belangrijk is ook dat een pdf bestanden er goed op te lezen zijn.
Ik snap dat voor lezen een e-reader handiger is. Maar in dit geval is het echt keuze tussen of laptop of printen of tablet. Waarbij laatste het handigste is.
Wat raden jullie aan om te nemen?
Hoop dat jullie mij van advies kunnen dienen!
Tablet
Wat is je budget?
150-250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internetten, lezen van pdf bestanden (met foto's en diagrammen), videobellen, agenda beheren en email's verzenden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al gekeken wat ik wilde hebben, jaren lang een Nexus 7 (2012) gehad, deze is alleen afgelopen zomer gestolen

Ik zat te kijken voor de Memopad HD7
Pro's: Goedkope prijs
Con's: Slechtere hardware
of een Samsung tab 4 10.1
Pro's: Groter scherm
Con's: lastiger mee te nemen, samsung sausje.
of evt. te kijken naar een (tweedehands) nexus 7 (2013) editie,
Pro's: Goede hardware, 1920x1080 scherm
Con's: Duurder
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ga hem vooral gebruiken buitenshuis (voor studie), waarbij ik ook 's avonds van huis ben.
De batterijduur is dus zeker belangrijk. Belangrijk is ook dat een pdf bestanden er goed op te lezen zijn.
Ik snap dat voor lezen een e-reader handiger is. Maar in dit geval is het echt keuze tussen of laptop of printen of tablet. Waarbij laatste het handigste is.
Wat raden jullie aan om te nemen?
Hoop dat jullie mij van advies kunnen dienen!